ΑΒ Βασιλόπουλος: Στα 1,97 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2023 – Δεν πωλείται η ΕΝΑ Cash & Carry

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΒ Βασιλόπουλος: Στα 1,97 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2023 – Δεν πωλείται η ΕΝΑ Cash & Carry
Τι αποκάλυψε στους δημοσιογράφους ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Κύκλο εργασιών ύψους 1,97 δισ. ευρώ εμφάνισε στη χρήση 2023 η ΑΒ Βασιλόπουλος, έναντι 1,98 δισ. ευρώ το 2022 και 1,96 δισ. ευρώ το 2021, με τη θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize στην Ελλάδα να διατηρεί σε σταθερά επίπεδα τον τζίρο της τα τελευταία χρόνια κάτω από το όριο των 2 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι το 2020 στο απόγειο της πανδημίας, ο τζίρος της αλυσίδας είχε διαμορφωθεί στα 2,02 δισ. ευρώ.

«Το 2023 ήταν μια χρονιά μετάβασης για εμάς. Ο στόχος που είχε τεθεί για σταθερό τζίρο επετεύχθη», δήλωσε πριν από λίγο ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης για την παρουσίαση των οικονομικών μεγεθών της αλυσίδας. «Το 2023 είναι έτος εφαλτήριο για τα επόμενα χρόνια, καθώς θέσαμε τις βάσεις για την επόμενη τριετία. Καταρτίσαμε το σχέδιο της τριετίας και το 2023 πήγε όπως θέλαμε», τόνισε χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά το περιθώριο μικτού κέρδους, διαμορφώθηκε στο 25,9% το 2023, παραμένοντας σταθερό έναντι της αμέσως προηγούμενης χρήσης όπου είχε διαμορφωθεί στο 26%. «Έχουμε σταθερό τζίρο και σταθερό μικτό περιθώριο κέρδους. Αυτό πρέπει να το αλλάξουμε γιατί η σταθερότητα είναι ζήτημα όταν οι δαπάνες δεν μειώνονται.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2022, μείωση η οποία οφείλεται κατεξοχήν σε λογιστικές και λοιπές έκτακτες μη λειτουργικές δαπάνες και η οποία δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική απόδοση της εταιρείας. Για τον λόγο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά Κέρδη (χωρίς απομειώσεις και έκτακτες ζημίες) ανήλθαν σε 29 εκατ. και τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.

Η θετική απόδοση της εταιρείας αντικατοπτρίζεται και στη βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών, που ανήλθαν σε 120 εκατ. ευρώ, αυξημένων κατά 77 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2022.

«Δεν πουλάμε τον βραχίονα χονδρικής, αλλά τον αναπτύσσουμε»

Ερωτηθείς σχετικά ο επικεφαλής της αλυσίδας για το ενδεχόμενο πώλησης του βραχίονα χονδρικής της αλυσίδας, ήτοι της ΕΝΑ Cash & Carry, όπου διαθέτει ένα δίκτυο 14 καταστημάτων, παραδέχθηκε ότι πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις για το ενδεχόμενο πώλησής του, αλλά τελικά ελήφθη η απόφαση να μην πουληθεί, αλλά αντίστοιχα να παραμείνει στην αλυσίδα και να αναπτυχθεί.

«Δεν πουλάμε την ΕΝΑ Cash & Carry, αλλά θα την αναπτύξουμε με στόχο το κανάλι της HORECA», εξήγησε ο κ. Λαβίδας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Αρωματικά» κέρδη για την Parfums Christian Dior Hellas - Οι στόχοι για το 2024

Πώς προχωρούν τα επενδυτικά σχέδια της ιστορικής οινοποιίας Μαλαματίνα

Επενδύσεις εκατομμυρίων ρέουν στην αγορά αναψυκτικών – Μάχη για τα μερίδια αγοράς

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider