Δυναμικά συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου Coffee Berry στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με τη γνωστή αλυσίδα καφεστίασης να βάζει πλώρη για νέους προορισμούς και να διευρύνει το αποτύπωμά της διεθνώς.
Μέσα στις επόμενες 20 ημέρες ένα νέο κατάστημα Coffee Berry θα κάνει την εμφάνισή του στο Μαρόκο, ενώ αμέσως επόμενοι σταθμοί θα είναι εντός του 2025 το Κουβέιτ και η Ρουμανία.
Όπως τόνισε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Coffee Berry, Χάρης Γρυπάρης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση νέας πρότασης συνεργασίας franchise «η Coffee Berry αναπτύσσεται με υγιή τρόπο, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους συνεργάτες της και αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό street-café franchise concept».
Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με αρκετές ακόμη χώρες για την επέκταση του δικτύου της, ενώ κομβική αγορά στόχος κρίνεται η αμερικανική, η οποία απαιτεί ωστόσο ιδιαίτερο σχεδιασμό και μεγάλη προσοχή.
Ένα δίκτυο 220 καταστημάτων
Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί 220 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν αποκλειστικά με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), ενώ στο εξωτερικό έχουν συναφθεί συμφωνίες master franchise. Ειδικότερα, η Coffee Berry διαθέτει 130 καταστήματα σε Ελλάδα, 83 στην Κύπρο, επτά στην Αίγυπτο, ένα στο Ριάντ και ένα στην Στουτγκάρδη.
Ταυτόχρονα δε με την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου στο Κορωπί αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση του δικτύου εντός και εκτός Ελλάδος, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται και νέα ιδιόκτητη μονάδα που θα υπαχθεί στον αναπτυξιακό, σε μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί εντός του 2025.
Η νέα πρόταση συνεργασίας franchise
Όπως ανέφερε ο κ. Γρυπάρης, βάσει του νέου ευέλικτου επιχειρηματικού μοντέλου συνεργασίας, η αρχική επένδυση υποστηρίζεται από την Coffee Berry, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος.
«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας» τόνισε από την πλευρά του ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Χατζηγεωργίου. «Με επίκεντρο τη νέα πρόταση συνεργασίας υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες. Με στόχο τη συνεχόμενη εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε υγιώς και με ταχείς ρυθμούς» σημείωσε.
Επενδύσεις σε μειώσεις τιμών και στήριξη συνεργατών
Αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρεία στο πλαίσιο στήριξης των συνεργατών της μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται, ο κ. Χατζηγεωργίου επεσήμανε ότι η Coffee Berry από τον Ιανουάριο του 2024 προχώρησε σε ενίσχυση της μεικτής κερδοφορίας των συνεργατών της σε ποσοστό που υπερβαίνει το 6%.
Αποκάλυψε μάλιστα, πως παρά τις σημαντικές αυξήσεις των πρώτων υλών, δεν έχει μεταφερθεί ούτε ένα σεντ στο δίκτυο των καταστημάτων. «Έχουμε απορροφήσει στο σύνολο όλες τις αυξήσεις. Επίσης αποφασίσαμε μειώσεις τιμών σε όλα τα είδη που εμπορευόμαστε προς το δίκτυο των συνεργατών μας», σημείωσε χαρακτηριστικά. Για το 2024, οι επενδύσεις της εταιρείας σε μειώσεις τιμών και στήριξη των συνεργατών της ξεπέρασαν τις 500.000 ευρώ.
Όπως δε αποκάλυψαν τα στελέχη της εταιρείας, εφέτος ο κύκλος εργασιών της εταιρείας θα είναι ανοδικός με υψηλή μονοψήφια ανάπτυξη και αυτό παρά τις μειώσεις τιμών.
Σε σχετική ερώτηση για το ενδεχόμενο εξαγοράς, η διοίκηση της Coffee Berry διαβεβαίωσε πως η εταιρεία συνεχίζει αυτόνομα. «Ούτε θα εξαγοράσουμε ούτε θα εξαγοραστούμε. Είμαστε υγιέστατοι χρηματοοικονομικά και δεν έχουμε καμία ανάγκη από ξένα κεφάλαια», τονίστηκε χαρακτηριστικά.
Το πρώτο κατάστημα franchise της Coffee Berry δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια, ωστόσο η ιστορία της εταιρείας ξεκινά 21 χρόνια πριν. Το 2003 ο Χάρης Γρυπάρης ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τον καφέ, ιδρύοντας την Grand - εταιρεία χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα στην οποία ανήκει η Coffee Berry. Ακολούθησε το 2007 η ίδρυση του εργοστασίου επεξεργασίας καφέ στη βιομηχανική περιοχή του Κορωπίου και το 2016 η δημιουργία του πρώτου καταστήματος της αλυσίδας στη Γλυφάδα. Από τότε η Coffee Berry επεκτείνεται συνεχώς. Με δυναμική και οργανική ανάπτυξη, κάθε χρόνο κατακτά νέες αγορές, ενώ σε διεθνές επίπεδο έχει ήδη παρουσία σε πέντε χώρες.