Σε μείωση των προβλέψεών της για τις πωλήσεις και τα κέρδη για το 2024 προέβη η Nestle, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της μετά την αύξηση των τιμών που απομακρύνουν τους καταναλωτές από τα επώνυμα προϊόντα της, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η κατασκευάστρια του καφέ Nescafe και της τροφής κατοικίδιων ζώων Purina αναμένει τώρα ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν περίπου 2% το 2024, κάτω από την προηγούμενη πρόβλεψη για τουλάχιστον 3%, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Οι πωλήσεις σκαρφάλωσαν 2% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Η μετοχή της εταιρείας, μετά την ανακοίνωση, βρέθηκε να καταγράφει κέρδη άνω του 2% στο χρηματιστήριο της Ελβετίας.
Η Nestle περιόρισε επίσης τους στόχους της για το σύνολο του έτους για τα κέρδη ανά μετοχή και την κερδοφορία. Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους εκτιμάται ότι θα υποχωρήσει στο 17%, ενώ αναμενόταν μια μέτρια βελτίωση σε σχέση με το περσινό 17,3%.
Την Πέμπτη, η εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά οργανωτικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης μιας μικρότερης εκτελεστικής επιτροπής και λιγότερων γεωγραφικών ζωνών για την ταχύτερη λήψη αποφάσεων.
Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο η Nestle αντικατέστησε ξαφνικά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Μαρκ Σνάιντερ με τον Λόρεντ Φριξ. Ο Φριξ προσπαθεί πλέον να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών μετά τις πρόσφατες αναταραχές.