Mobility: Η νέα εποχή της τραπεζικής εξυπηρέτησης των πελατών της Eurobank

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Mobility: Η νέα εποχή της τραπεζικής εξυπηρέτησης των πελατών της Eurobank
Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της η Eurobank που πρωτοπορεί με την καινοτομία «Mobility».

Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της η Eurobank που πρωτοπορεί με την καινοτομία «Mobility».

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία διέπει ευρύτερα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσφέροντας λύσεις όπου και όταν τις έχουν ανάγκη, με ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Αξιοποιώντας το πελατοκεντρικό μοντέλο Phygital που προάγει η Τράπεζα, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, μέσω του «Mobility» τα στελέχη των Καταστημάτων του Δικτύου Eurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας και παρέχουν, εντός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στο χώρο του πελάτη.

Ειδικότερα, για τους επαγγελματίες πελάτες, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες πελάτες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους, και μεταξύ άλλων παρέχουν:

  1. Ενημέρωση και παρουσίαση των χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση,
  2. Διάγνωση αναγκών & Σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης,
  3. Kαταχώρηση / επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων,
  4. Καταχώρηση αιτημάτων POS,
  5. Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες / ανάγκες της επιχείρησης.

Επιπλέον, κατά την παραμονή των στελεχών της Τράπεζας στο χώρο της επιχείρησης, παρέχονται δυνατότητες του «Mobility» στους υπαλλήλους της επιχείρησης, μεταξύ των οποίων:

  • Έναρξη Βασικής Τραπεζικής Σχέσης με την Eurobank, για νέο & υφιστάμενο πελάτη (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin),
  • Διάθεση καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων,
  • Παροχή πλήρους ενημέρωσης του πελάτη, για θέματα που αφορούν στο πλαίσιο της τραπεζικής του σχέσης με την Eurobank.
  • Για την υλοποίηση του «Mobility», που δρα συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της Τράπεζας, αλλά και με την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών δικτύων, υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας που διέπουν, συνολικά, τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το «Mobility» η Eurobank απέσπασε πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των Bite Awards 2024 και συγκεκριμένα:

  • 1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» (Gold Βραβείο)
  • 2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».

«Οι νέες διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Τράπεζας στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού μετασχηματισμού για την ευκολότερη, ταχύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών της από όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Για την πρωτοβουλία "Mobility" της Eurobank μπορείτε να επικοινωνήσετε με το στέλεχος του Καταστήματος που σας εξυπηρετεί» καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Ραντεβού Στουρνάρα με CEOs για τον αναβαλλόμενο φόρο – Πώς θα αυξηθούν οι διανομές μερισμάτων

Η Eurobank χορηγός της τελετής απονομής του Βραβείου «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ»

Eurobank: Πότε η ελληνική οικονομία θα φτάσει το πραγματικό ΑΕΠ που είχε το 2008

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider