To οικονομικό πακέτο του Netflix που περιλαμβάνει διαφημίσεις, έφτασε τα 70 εκατομμύρια παγκόσμιους μηνιαίους ενεργούς χρήστες, δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι περισσότερο από το 50% των νέων συνδρομών αφορούν τα προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις στις χώρες που προσφέρουν την συγκεκριμένη επιλογή. Το Netflix τόνισε ότι συνεχίζει «να βλέπει θετική δυναμική και ανάπτυξη σε όλους τους τομείς της επιχείρησης».
Το Netflix λανσάρισε ένα οικονομικό πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή τον Νοέμβριο του 2022, σε μία προσπάθεια να δώσει σταματήσει την επιβράδυνση της αύξησης των συνδρομητών.
Τον περασμένο μήνα το Netflix ανέφερε ότι πρόσθεσε 5,1 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street. Συνολικά, το Netflix μετρά 282,7 εκατομμύρια συνδρομές σε όλα τα επίπεδα τιμολόγησης του.
Από το επόμενο έτος, η Netflix είπε ότι δεν θα ενημερώνει πλέον τους επενδυτές για τους αριθμούς των συνδρομητών της, καθώς στρέφει την εστίαση προς τα έσοδα και άλλες οικονομικές μετρήσεις ως δείκτες απόδοσης.
Το Netflix ανέφερε την τελευταία του ενημέρωση για το οικονομικό πακέτο συνδρομής τον Μάιο, όταν ανακοίνωσε ότι έφτασε τα 40 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, σχεδόν διπλασιάζοντας τον αριθμό που είχε ανάφερει τον Ιανουάριο.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης τον Μάιο ότι θα λανσάρει τη δική του διαφημιστική πλατφόρμα, τερματίζοντας τη συνεργασία με τη Microsoft. Λανσάρισε την πλατφόρμα στον Καναδά και σχεδιάζει να την παρουσιάσειστις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του δεύτερου τριμήνου του επόμενου έτους, ενώ θα την επεκτείνει παντού διεθνώς μέχρι το τέλος του 2025.