ENA Athletics: Mε υπογραφή Λάτση, το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι μαραθωνίου

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ENA Athletics: Mε υπογραφή Λάτση, το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι μαραθωνίου
Το πρώτο παπούτσι μαραθωνίου και τα σχέδια επέκτασης του νέου επιχειρηματικού εγχειρήματος του Αλεξ Λάτση.

Με ηχηρά ονόματα της εγχώριας επιχειρηματικής σκηνής και λαμπρούς εκπροσώπους από τον χώρο του αθλητισμού έκανε το ντεμπούτο της χθες η Ena Athletics, η πρώτη ελληνική εταιρεία αθλητικών παπουτσιών που σχεδιάζει να «αγωνιστεί», τουλάχιστον στην αρχή, στον επιχειρηματικό στίβο των running shoes.

Η Ena Athletics, όπως έγινε γνωστό χθες, είναι επιχειρηματικό τέκνο του Άλεξ Λάτση, του Peter Ruppe - στέλεχος με μακρά θητεία σε εταιρείες όπως η Nike, η Under Armour και η Columbia Athletics – του σχεδιαστή υποδημάτων Manuelle Bianchi με 20 χρόνια εμπειρία σε διεθνούς φήμης brand (Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro, Donna Karan) και του Θωμά Θωμαΐδη, ο οποίος έχει αναλάβει και τα ηνία της διοίκησης.

Το πρώτο αθλητικό παπούτσι «Born of Greece»

ena athletics

Η επίσημη πρώτη της έγινε δε, με το αθλητικό παπούτσι μαραθωνίου δρόμου που φέρει την ονομασία Proto Runner 1 αλλά και με το νέο, μινιμαλιστικό, flagship store ΕΝΑ Athletics, στο Golden Hall.

«Ξεκινάμε με το πρώτο μας παπούτσι, παρουσιάζοντας έναν κωδικό σε διαφορετικά χρώματα. Εντός του 2025, ανάλογα και με την απήχηση που θα βρει στην αγορά, θα προχωρήσουμε και στη δημιουργία άλλων προϊόντα για διαφορετικές ανάγκες, που θα καλύπτουν ευρύτερα τον τομέα των δρομικών αθλημάτων» ανέφερε κατά την παρουσίαση των παπουτσιών ο Θωμάς Θωμαΐδης.

Διευκρίνισε μάλιστα ότι το παπούτσι, το οποίο σημειωτέον κοστίζει 230 ευρώ, έχει ήδη δοκιμαστεί ήδη από 300 αθλητές που έτρεξαν πρόσφατα τον Μαραθώνιο της Αθήνας με τις πρώτες εντυπώσεις να καταγράφονται θετικές. Το γεγονός επιβεβαίωσαν κατά την παρουσίασή του και οι Ambassadors της Ena Athletics, οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς.

Όπως επισημάνθηκε, ο σχεδιασμός των παπουτσιών ξεκινά από την Ελλάδα και το Μιλάνο, που αποτελεί έδρα και του σχεδιαστή της εταιρείας, γι αυτό και το μότο της Ena είναι το «Born of Greece». Η παραγωγή του βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, πραγματοποιείται σε εξειδικευμένα εργοστάσια στην Ασία.

Όσο για την διάθεση των παπουτσιών πέρα από το κατάστημα στο Golden Hall θα πραγματοποιείται μέσω του e-shop της Ena Athletics το οποίο είναι ήδη live ενώ στη συνέχεια θα εξεταστεί πιθανή επέκταση του δικτύου των καταστημάτων ή και πιθανή διάθεσή τους μέσω εξειδικευμένων αθλητικών καταστημάτων.

Να σημειωθεί ότι η ENA Athletics συστήθηκε με μετοχικό κεφάλαιο 145.000 ευρώ και έχει έδρα στο Golden Hall συμφερόντων της Lamda Development. Όσο για το ΔΣ της νεοφυούς επιχείρησης συμμετέχουν ο κ. Ευάγγελος Χρόνης, αντιπρόεδρος του δ.σ. της Lamda Developmend, η Αργυρώ Αναγνώστου, στέλεχος με διάφορες αρμοδιότητες στις δραστηριότητες Λάτση και ο Πρόεδρος και CEO, Θωμάς Θωμαϊδης, ο οποίος έχει πολυετή προϋπηρεσία στο βρετανικό ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ Ocado.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Lamda Malls: «Δύναμη πυρός» 552,6 εκατ. ευρώ – «Γεμίζει» κεφαλαιακά ενόψει επενδύσεων

Attica Group, ΤτΕ, Lamda Development και ΟΠΑΠ βραβεύτηκαν με διεθνείς πιστοποιήσεις εσωτερικού ελέγχου

Για ταχύτερο Internet ετοιμάζονται Cosmote, Nova, Vodafone και Inalan

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider