Lidl Ελλάς: Κατέκτησε τη δεύτερη θέση της αγοράς και σχεδιάζει νέο logistics center στην Ελευσίνα 100 εκατ. ευρώ

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Lidl Ελλάς: Κατέκτησε τη δεύτερη θέση της αγοράς και σχεδιάζει νέο logistics center στην Ελευσίνα 100 εκατ. ευρώ
Τι αποκάλυψε στους δημοσιογράφους ο επικεφαλής της αλυσίδας Martin Brandenburger.

Στη δεύτερη θέση στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων φιγουράρει πλέον η Lidl Ελλάς, καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται στα σούπερ μάρκετ.

Όπως αποκάλυψε χθες το βράδυ στους δημοσιογράφους ο CEO και πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, «για να απαντήσουμε σε ένα διαχρονικό σας ερώτημα, ναι, είμαστε υπερήφανοι που με τα 231 καταστήματα στην Ελλάδα βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων».

Υπενθυμίζεται εδώ ότι εδώ και καιρό φημολογείται ότι η αλυσίδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση του κλάδου, ωστόσο αυτό δεν μπορεί να πιστοποιηθεί, καθώς λόγω της εταιρικής της μορφής δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο όμιλος Σκλαβενίτης με κύκλο εργασιών ύψους 5,16 δισ. ευρώ το 2023, ενώ με βάση τα νέα δεδομένα η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στην τρίτη θέση με κύκλο εργασιών ύψους 1,97 δισ. ευρώ.

Νέο logistics center στην Ελευσίνα ύψους 100 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με τον Martin Brandenburger, επόμενο στοίχημα της Lidl Ελλάς που φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά είναι η υλοποίησης μιας νέας επένδυσης ύψους περίπου 100 εκατ. ευρώ, η οποία αφορά στη δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα, προκειμένου να ενισχυθούν έτι περαιτέρω οι λειτουργίες της καθημερινής τροφοδοσίας των φρέσκων προϊόντων στα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα.

Η επένδυση εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί έως το 2029, ενώ το νέο logistics center θα έχει έκταση 60.000 τμ.

Ταυτόχρονα, η Lidl Ελλάς δρομολογεί και ένα επενδυτικό πλάνο ύψους επίσης 100 εκατ. ευρώ στη διετία 2024-2025, αυξάνοντας στα 200 εκατ. ευρώ τις συνολικές επενδύσεις που υλοποιεί.

Τα νέα καταστήματα

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της αλυσίδας, η Lidl θα συνεχίσει να επενδύει στην επέκταση του δικτύου της, με έμφαση τα επόμενα χρόνια στην Αττική και τη νησιωτική χώρα.

Για το 2025 σχεδιάζεται η δημιουργία τουλάχιστον δύο νέων καταστημάτων, ενώ υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται κατάστημα στο Αιγάλεω, ενώ το κατάστημα στα βόρεια προάστια επί της Λεωφόρου Μεσογείων – εκεί που βρίσκονταν παλιά τα κεντρικά γραφεία της Miele Hellas – καθυστερεί λόγω διαφωνιών με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Οι μειώσεις τιμών

Αναφερόμενος δε στη διαμόρφωση των τιμών στην αλυσίδα ο Martin Brandenburger, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «δεν εφαρμόζουμε απλώς τα κυβερνητικά μέτρα, αλλά σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε και δικές μας πρωτοβουλίες με στόχο την επιπλέον ελάφρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Μειώνουμε δηλαδή τις τιμές σε προϊόντα που πραγματικά έχουν σημασία για την ποιότητα της καθημερινής μας ζωής».

Ενδεικτικά ανέφερε ότι καταγράφονται μειώσεις τιμών στα ράφια της Lidl Ελλάς έως 26% σε 15 προϊόντα βασικής ανάγκης, ενώ τον τελευταίο χρόνο «μειώθηκαν μόνιμα οι τιμές σε 578 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας». Επιπλέον, όλα τα προϊόντα Non-Food είναι φθηνότερα κατά 13% σε σχέση με πέρυσι.

«Το καλάθι της Lidl Ελλάς είναι κατά 10% φθηνότερο σε σχέση με το καλάθι των ανταγωνιστών της», δήλωσε χαρακτηριστικά.

H Lidl Ελλάς διαθέτει σήμερα 20.150 διαφορετικά προϊόντα μέσω των καταστημάτων της, απασχολεί 6.736 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 2.380 Έλληνες και διαθέτει πέντε κέντρα διανομής. Από την 1η Δεκεμβρίου 2023 καθιέρωσε τον κατώτατο μισθό πλήρους απασχόλησης στα 1.000 ευρώ μικτά για όλους τους εργαζομένους της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Data4: To 2026 έτοιμο το πρώτο data center – Σχέδια για ακόμα δύο

AKTOR: Το equity story και οι μέτοχοι – Η ΑΜΚ των 200 εκατ., οι εξαγορές, οι επενδύσεις

Cenergy: Πυλώνες ανάπτυξης, υψηλό ανεκτέλεστο και EBITDA

gazzetta
gazzetta reader insider insider