Tους ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης των προηγούμενων ετών κατάφερε να διατηρήσει και το 2024 η Witside, με σύμμαχο την τεχνητή νοημοσύνη και τον κλάδο των advanced analytics. Έχοντας υλοποιήσει με επιτυχία 46 έργα, τα οποία έχουν βοηθήσει μεγάλους οργανισμούς να αξιοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα τους, η εταιρεία έκλεισε με τζίρο κοντά στα 5 εκατ ευρώ την χρήση του 2024, επιτυγχάνοντας να τετραπλασιάσει τα μεγέθη της και αναμένει η επόμενη χρονιά να κλείσει με ανάπτυξη της τάξης του 20%.
H ανάπτυξη και τα έργα του 2024
Η εταιρεία που θεωρείται μια από τις πρωτοπόρες στην αγορά της τεχνητής νοημοσύνης της, ειδικεύεται σε λύσεις Business Intelligence, Data Management & Advanced Analytics, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη 350 και πλέον, οργανισμών και εταιρειών από όλους τους κλάδους. Στόχος της, όπως διευκρινίζει σε κάθε περίσταση, είναι η ενίσχυση της ανθρώπινης κρίσης και της λήψης αποφάσεων που οδηγούν στην αύξηση της παραγωγικότητας και την επίτευξη στόχων μέσα από προηγμένες τεχνολογίες και εξατομικευμένες λύσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο, ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το έργο που υλοποίησε το 2024 για την συστημική τράπεζα Alpha Bank. Στόχος ήταν να οργανωθεί ένας μεγάλος όγκος δεδομένων του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, ώστε να μπορούν να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε αυτόν τα στελέχη της τράπεζας. «Δώσαμε την δυνατότητα σε 500 και πλέον στελέχη να έχουν ανά πάσα στιγμή την δυνατότητα να ανακαλέσουν από τις βάσεις δεδομένων της τράπεζας ότι χρειάζονται για να μπορέσουν να τα εντάξουν στο σχεδιασμό τους, να πάρουν αποφάσεις ταχύτερα κλπ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. ιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της Witside, Χρήστος Παπαδόπουλος σε χθεσινή συνάντησή του με δημοσιογράφους.
Αντίστοιχης ωφέλειας και λογικής ήταν και το έργο που πραγματοποίησε στην περίπτωση της Motor Oil. Εκεί η λύση που προωθήθηκε από την Witside, στόχευε στην αυτοματοποίηση των παραγγελιών των πρατηρίων που πωλούν και είδη λιανικής. Στα «μίνι μάρκετ» των πρατηρίων υπήρχαν κωδικοί που δεν πουλούσαν και ταυτόχρονα άλλοι που ήταν σε έλλειψη. «Μέσω της λύσης με τεχνητή νοημοσύνη για την διαχείριση των παραγγελιών καταφέραμε να μειώσουμε τις ελλείψεις προϊόντων κατά 43%» εξήγησε ο κ.Παπαδόπουλος.
Alpha Bank και Motor Oil βέβαια, ήταν μόνο δύο από τα ηχηρά ονόματα του ελληνικού επιχειρείν που εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο των πελατών της Witside. Άλλες εταιρείες είναι οι Τράπεζα Πειραιώς, ΔΕΗ, Ε.Ι. Παπαδόπουλος, Info Quest Technologies, Σκλαβενίτης, Kyvernitis Travel Group, Shop & Trade, Alumil, Motor Oil, Viochalco κ.ά.
«Το 2024 δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις μας και την υιοθέτησή τους από τους πελάτες μας, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη διατήρηση της ανάπτυξής μας και την ενίσχυση των προϋποθέσεων για επιτυχή συνέχιση της πορείας μας τα επόμενα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος. Προσέθεσε δε ότι την περασμένη χρονιά, η WITSIDE ενίσχυσε την πελατειακή της βάση και ολοκλήρωσε με επιτυχία σημαντικά έργα στις περιοχές του Business Intelligence, του Data Management και των Advanced Analytics, ενώ ιδιαίτερη ανάπτυξη γνώρισαν οι λύσεις που αξιοποιούν Big Data και ΑΙ.
Οι στόχοι για το επόμενο έτος
Μέσω οργανικής ανάπτυξης, η εταιρεία κατάφερε τα τελευταία χρόνια να τετραπλασιάσει τα μεγέθη της. Μεταξύ 2023 -2024 μάλιστα πέτυχε αύξηση των πωλήσεων κατά 23%, αύξηση των κερδών προ φόρων τόκων κι αποσβέσεων (EBITDA) κατά 28% ενώ κινείται μέχρι και σήμερα με μηδενικό δανεισμό.
O πήχης για το επόμενο έτος τοποθετείται στην περίπτωση του τζίρου στα 6 εκατ. ευρώ, ενώ και τα EBIDTA αναμένεται να κινηθούν πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα στελέχη της μάλιστα, η εταιρεία στοχεύσει σε διάφουρους τομείς υλοποιώντας έργα κυρίως στην Ελλάδα αλλά πραγματοποιώντας και άνοιγμα σε αναπτυγμένες αγορές του εξωτερικού, όπως αγορές της Δυτικής Ευρώπης ή της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Παράλληλα δεν αποκλείει τις στρατηγικές συνεργασίες, αρνούμενη ωστόσο, προς ώρας, τις όποιες προτάσεις εξαγοράς έχει δεχθεί.
Σε επίπεδο προϊόντων, εντός του 2025 αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο προϊόν Trade Promo Optimizer, το οποίο αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση των προωθητικών ενεργειών της αγοράς FMCG, καθώς και ένα Data Product Framework που απλοποιεί τη σχεδίαση και την ανάπτυξη λύσεων δεδομένων. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει σε νέους ανθρώπους και καινοτόμες λύσεις, ώστε να ενισχύσει τη θέση της ως ο καλύτερος συνεργάτης των επιχειρήσεων στο ταξίδι τους στον κόσμο των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης.