Το «τιμόνι» της Nissan θα αναλάβει από την 1η Απριλίου ο Ιβάν Εσπινόσα, νυν επικεφαλής σχεδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντικαθιστώντας τον Μακότο Ουτσίντα ο οποίος θα αποχωρήσει από τη θέση του στα τέλη Μαρτίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Ο Εσπινόσα επιλέχθηκε για να διεκπεραιώσει το δύσκολο έργο εξυγίανσης της Nissan και εξεύρεσης επιχειρηματικού συνεργάτη, μόλις ένα μήνα μετά την κατάρρευση του deal με την Honda. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία διανύει την μία κρίση μετά την άλλη, από το 2018 όταν αποχώρησε ο Κάρλος Γκοσν που την είχε διασώσει το 1999 που είχε κινδυνεύσει με «αφανισμό».
Η ηγεσία του Ουτσίντα είχε βρεθεί υπό έντονη κριτική όταν τον Νοέμβριο, η Nissan ανακοίνωσε πτώση 94% στα καθαρά κέρδη του εξαμήνου, σχέδια για περικοπή 9.000 θέσεων εργασίας και μείωση 20% στην παραγωγική ικανότητα.
Τον Δεκέμβριο, ο Ουτσίντα υπέγραψε συμφωνία για συνένωση με τη Honda σε μια ενιαία εταιρεία, η οποία εάν ολοκληρωνόταν θα δημιουργούσε μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο και θα όπλιζε τη Nissan ενάντια στον κύριο ανταγωνιστή της, την Toyota και σε νέες απειλές όπως η κινεζική BYD. Ωστόσο, τον Φεβρουάριο η συμφωνία ναυάγησε καθώς οι δύο εταιρείες διαφωνούσαν ως προς τις ισορροπίες ισχύος και οι συνομιλίες τερματίστηκαν.