Η Forever 21 κατέθεσε αίτημα για πτώχευση για δεύτερη φορά σε έξι έτη

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Forever 21 κατέθεσε αίτημα για πτώχευση για δεύτερη φορά σε έξι έτη
Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με την σταδιακή «κατάρρευση» των αμερικανικών εμπορικών κέντρων ήταν τα πλήγματα που δεν κατάφερε να ξεπεράσει.

Αίτημα για πτώχευση στις ΗΠΑ υπέβαλε την Κυριακή για δεύτερη φορά μέσα σε έξι χρόνια η Forever 21 καθώς αντιμετωπίζει δυσκολίες από την μειωμένη κίνηση στα εμπορικά κέντρα και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό των διαδικτυακών καταστημάτων.

Η εν λόγω κίνηση πιθανότατα συνεπάγεται με ρευστοποίηση για την αλυσίδα καταστημάτων «γρήγορης μόδας», η οποία δεν κατάφερε να βρει αγοραστές για τα 350 καταστήματά της στις ΗΠΑ. Το εμπορικό σήμα και η πνευματική της ιδιοκτησία που εξακολουθεί να βρίσκεται την κατοχή μίας εταιρείας υπό την ονομασία Authentic Brands Group μπορεί να συνεχίσει να υφίσταται με διαφορετική μορφή.

Σύμφωνα με το Reuters, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με την σταδιακή «κατάρρευση» των αμερικανικών εμπορικών κέντρων ήταν τα πλήγματα που δεν κατάφερε να ξεπεράσει η Forever 21.

Υπενθυμίζεται ότι το 2019 είχε υποβάλει ξανά αίτημα πτώχευσης και εξαγοράστηκε από την Sparc, μία κοινοπραξία μεταξύ του ιδιοκτήτη της Authentic Brands Group και των εταιρρειών που διαχειρίζονται εμπορικά κέντρα Simon Property και Brookfield Asset Management.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε εκκαθαριστικές πωλήσεις στα καταστήματά της και ταυτόχρονα θα μπει σε διαδικασία πώλησης για ορισμένα ή όλα τα περιουσιακά της στοιχεία υπό την επίβλεψη του δικαστηρίου. Σύμφωνα με την κατάθεση στο δικαστήριο του Ντέλαγουερ τα περιουσιακά της στοιχεία εκτιμώνται σε ένα εύρος από 100 έως 500 εκατ. δολάρια, ενώ οι υποχρεώσεις από 1 έως 10 δισ. δολάρια.

Τα καταστήματα και η ιστοσελίδα της στις ΗΠΑ θα παραμείνουν ανοιχτά και θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες, ενώ τα διεθνή καταστήματά της δεν επηρεάζονται.

Η Forever 21, ιδρύθηκε στο Λος Άντζελες το 1984 από μετανάστες από τη Νότια Κορέα και μέχρι το 2016 λειτουργούσε περίπου 800 καταστήματα παγκοσμίως, με 500 από αυτά στις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Χαμηλές πτήσεις» για το e-Fresh: Υποχώρηση πωλήσεων και διατήρηση ζημιών

Βιομηχανία τροφίμων: Οι 4 βασικές προκλήσεις και το μεγάλο στοίχημα του μέλλοντος

Ο ιδιωτικός στόλος του Μπιλ Γκέιτς: Πόσα αεροπλάνα έχει

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider