Campari Hellas: Τι έγραψε το κοντέρ το 2024 στην πρώτη χρονιά «μετασχηματισμού» της εταιρείας – Οι στόχοι του 2025

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Campari Hellas: Τι έγραψε το κοντέρ το 2024 στην πρώτη χρονιά «μετασχηματισμού» της εταιρείας – Οι στόχοι του 2025
Πώς κινήθηκε το 2024 για την Campari Hellas, στο πρώτο έτος που ακολούθησε αυτόνομη πορεία στην ελληνική αγορά. Το πλάνο ανάπτυξης και οι βασικές προτεραιότητες για το 2025.

Αύξηση του τζίρου, βελτίωση του περιθωρίου μικτού και καθαρού κέρδους, καθώς και ποιοτική αριστεία είναι το τριπλό στοίχημα που θέτει για τα 2025 αλλά και για τα επόμενα χρόνια η Campari Hellas, κάνοντας ταυτόχρονα «ταμείο» για το 2024, στην επίσημη πρώτη της στην ελληνική αγορά.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι από την 1η Ιανουαρίου 2024 η Campari Group, ο ιταλικός κολοσσός που δραστηριοποιείται στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, ακολουθεί αυτόνομη πορεία στην Ελλάδα, μέσω της Campari Hellas. Η Campari Hellas ουσιαστικά αποτελεί μετεξέλιξη της θυγατρικής του ιταλικού κολοσσού, Καλογιάννης – Κούτσικος ΑΕ, γνωστής για την παραγωγή του «Ούζο 12» στο εργοστάσιο του Βόλου. Να σημειωθεί εδώ ότι πριν το λανσάρισμα της Campari Hellas πριν από έναν χρόνο, διανομείς των βασικών εμπορικών σημάτων του ομίλου Campari ήταν οι Coca-Cola Τρία Έψιλον και Beverage World. H Campari Hellas εγκαινίασε, δε, την παρουσία της στην Ελλάδα με τα brands Aperol, Campari, Crodino, Bulldog gin, Wild Turkey, Skyy vodka και Grand Marnier, μεταξύ πολλών άλλων μαρκών του ομίλου.

Με το βλέμμα στο μέλλον, κύριες στρατηγικές ανάπτυξης της Campari Hellas είναι η επέκταση εντός της επόμενης τριετίας του συνολικού χαρτοφυλακίου προϊόντων και εμπορευμάτων, καθώς και η αύξηση του ποσοστού εκμετάλλευσης της παραγωγικής δυναμικότητας μέσω ανάπτυξης νέων προϊόντων.

Τι έδειξε η πρώτη χρονιά μετασχηματισμού της εταιρείας

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν χθες στο ΓΕΜΗ, το 2024, στην πρώτη χρονιά μετασχηματισμού της (και μετονομασίας της από Καλογιάννης – Κούτσικος ΑΕ σε Campari Hellas), «ήταν μια επιτυχημένη χρονιά».

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση, μέσω του υποκαταστήματος στην Αθήνα, η εταιρεία έχει επεκτείνει σημαντικά τη διανομή των σημάτων Campari στην ελληνική αγορά, ενώ με το άνοιγμα ενός νέου γραφείου στην Αθήνα, πρόσθεσε πάνω από 400 νέους πελάτες στο δίκτυό της».

Οι κύριες πηγές κερδών είναι οι Aperol, Campari και Ouzo, ενώ σχεδιάζεται να επιταχυνθεί η ανάπτυξη σε όλο το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο, ξεκινώντας από το 2025.

Άλμα 131,81% στο μικτό κέρδος

Ειδικότερα, για το 2024 το μικτό κέρδος της Campari Hellas ανήλθε σε 21,58 εκατ. ευρώ από 9,31 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 131,81%, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 5,84 εκατ. ευρώ από 3,30 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 77,16%.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 37,87 εκατ. ευρώ έναντι 20,53 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, ενώ η καθαρή κερδοφορία ενισχύθηκε στα επίπεδα των 4,45 εκατ. ευρώ από 2,52 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης της εταιρείας εκτινάχθηκαν σε 16,14 εκατ. ευρώ από 4,87 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 496,89%, ενώ στις 31/12/2024 τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα εμφανίζονται αυξημένα κατά 45,69% στα επίπεδα των 6,33 εκατ. ευρώ από 4,34 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Η εταιρεία πραγματοποιεί περίπου το 20% του τζίρου της μέσω πωλήσεων Ouzo σε άλλες θυγατρικές της Campari στο εξωτερικό, ενώ το 80% προέρχεται από εγχώριες πωλήσεις σε λιανοπωλητές και χονδρέμπορους. Μακροπρόθεσμος στόχος είναι να επιταχύνει τις πωλήσεις στην Ελλάδα αξιοποιώντας τις οργανωτικές δυνάμεις της και βελτιώνοντας τα περιθώρια κέρδους.

«Η εταιρεία διατηρεί υψηλές ταμειακές ροές που υπερβαίνουν τη συνολική πιστωτική της έκθεση και χαίρει υψηλής αξιοπιστίας μέσω των προμηθευτών της επειδή είναι θυγατρική του ομίλου Campari και χάρη στη μακροχρόνια παρουσία της και στη δυναμική της στην ελληνική αγορά», τονίζεται μεταξύ άλλων στην οικονομική έκθεση.

Σταθερές οι τιμές το 2024

Όπως αναφέρεται επίσης, η Campari Hellas διατήρησε σταθερές τιμές καθ' όλη τη διάρκεια του 2024, ενώ το σχέδιό της είναι να διεξάγει ετήσια αναθεώρηση τιμών και να κοινοποιεί τυχόν ενημερώσεις στους πελάτες της έγκαιρα και με κατάλληλο τρόπο.

Διανομή μερίσματος

Παράλληλα, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 2.500.000,00 που αναλογεί σε 8,4418 ευρώ ανά μετοχή.

Νέος managing director ο Βασίλης Βελισκιώτης

Στο μεταξύ από την 1η Οκτωβρίου 2024, ο Βασίλης Βελισκιώτης ανέλαβε το ρόλο του Managing Director της Campari Hellas, διαδεχόμενος τον Γιάννη Στράτο, που μετακινήθηκε στη θέση του Managing Director στην Campari Γαλλίας (https://www.insider.gr/epiheiriseis/336914/campari-group-neoi-managing-…).

Ο Βασίλης Βελισκιώτης, που μπήκε στην ομάδα της Campari Hellas τον Ιούλιο του 2023 ως Εμπορικός Διευθυντής, έχει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις σε μεγάλες εταιρείες όπως η Diageo, Coca-Cola Hellenic, Sara Lee και Kraft Foods. Στο νέο του ρόλο, έχει επικεντρωθεί στο να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην αγορά, να προωθήσει την αναγνωρισιμότητα των εμπορικών της σημάτων και να φέρει καινοτομίες στον τομέα των premium ποτών.

Η αρχή

Η εταιρεία, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Campari, ιδρύθηκε (ως Καλογιάννης – Κούτσικος ΑΕ) το 1987 και εδρεύει στην Α’ ΒΙ.ΠΕ Βόλου. Ελέγχεται κατά 100% από την εταιρεία DAVIDE CAMPARI-MILANO N.V.

Οι κυριότερες εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός της εταιρείας είναι: Οικόπεδο 21.252 τ.μ εντός του οποίου υπάρχουν κτιριακές εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 9.650 τ.μ. καθώς και μηχανολογικός εξοπλισμός για την πλήρη βιομηχανοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Στα τέλη του 2024 η εταιρεία απασχολούσε 78 εργαζομένους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider