Χαμηλότερες από το αναμενόμενο πωλήσεις σημείωσε η Hermes το α' τρίμηνο του 2025, οι οποίες δέχτηκαν πλήγμα στην αρχή του έτους από την επιβράδυνση της κινεζικής ζήτησης, αποδεικνύοντας πως ακόμα και ο πιο ανθεκτικός «παίκτης» στον χώρο του high-end fashion δεν γλίτωσε από την ύφεση που πλήττει την αγορά πολυτελών ειδών στην Κίνα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας) αυξήθηκαν κατά 1,2% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών για άνοδο 4%.
Οι συνολικές πωλήσεις της Hermes για το α' τρίμηνο ανήλθαν σε 4,1 δισ. ευρώ (4,7 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 7,2%, ελαφρώς χαμηλότερη των εκτιμήσεων των αναλυτών. Τα συνολικά έσοδα της Hermès ήταν επίσης ελαφρώς πιο κάτω από τις προβλέψεις.
Η μετοχή του γαλλικού οίκου μόδας διολισθαίνει 3,4% στο χρηματιστήριο του Παρισιού.
Η σπάνια αυτή απογοήτευση όσον αφορά τις πωλήσεις για τη δημιουργό της περίφημης τσάντας Birkin έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία η αγορά πολυτελών ειδών δυσκολεύεται να ανακάμψει, κυρίως λόγω της συγκράτησης των δαπανών από τους Κινέζους καταναλωτές. Η επίδοση του γαλλικού οίκου μόδας στην Κίνα επηρεάστηκε από τη μειωμένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα, λόγω της κρίσης στην αγορά ακινήτων, καθώς και από τη δυνατή συγκριτική βάση του προηγούμενου έτους.
Η εικόνα της αγοράς επιδεινώθηκε περαιτέρω μετά την απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ να επιβάλει δασμούς 10% στις εισαγωγές από την Ε.Ε., ενώ ανέστειλε για 90 ημέρες την εφαρμογή πρόσθετου δασμού 20%.
Ο οικονομικός διευθυντής της Hermès, Eric du Halgouet, δήλωσε σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους ότι η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τις τιμές στις ΗΠΑ από την 1η Μαΐου, για να αντισταθμίσει πλήρως την επίδραση των νέων δασμών, προσθέτοντας ότι οι τελικές τιμολογιακές αποφάσεις βρίσκονται ακόμα υπό διαμόρφωση.
Παρόλα αυτά, η Hermes εξακολουθεί να υπεραποδίδει σε σε σχέσεις με τους ανταγωνιστές της, κυρίως λόγω του υπερ-πλούσιου πελατολογίου της, των οποίων οι καταναλωτικές συνήθειες τείνουν να επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές αναταραχές. Η εταιρεία διαθέτει επίσης ισχυρή τιμολογιακή ισχύ και λίστες αναμονής για τις κορυφαίες τσάντες της, χάρη σε ένα μοντέλο «διαχειριζόμενης σπανιότητας» που ενισχύει τον αποκλειστικό τους χαρακτήρα.