Ονομάζεται «TheCoffeeProject» και οι δημιουργοί της ονειρεύονται να μεταφέρουν την κουλτούρα της ελληνικής καφετέριας στην Ελβετία. Με πρώτο σταθμό τη Λωζάννη στην οποία θα λειτουργούν εντός του Νοέμβριου τα τρία πρώτα καταστήματα, το ιδιαίτερα φιλόδοξο εγχείρημα του επιχειρηματία Βαγγέλη Κατσέλη και του Κώστα Καλαφατά, ιδιοκτήτη της ελληνικής εταιρείας SambaCafé CoffeeRoasters, έχει στόχο να δημιουργήσει μια αλυσίδα ελληνικών καφέ, αρχικά στο κέντρο της ελβετικής πόλης .Το πρώτο κατάστημα ξεκίνησε τη λειτουργία τους στις 20 Οκτωβρίου ενώ δυο ακόμα θα εγκαινιαστούν έως τις 15 Νοεμβρίου στο κέντρο της Λωζάννης και στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου.
«Η φιλοσοφία του TheCoffeeProject είναι να μεταφέρουμε την κουλτούρα της ελληνικής καφετέριας στην Ελβετία καθώς και να δώσουμε τη δυνατότητα σε ελληνικές εταιρείες να διαθέσουν τα προϊόντα τους, σε τελική μορφή, στους Ελβετούς καταναλωτές», σημειώνει ο Βαγγέλης Κατσέλης, CEO και δημιουργός του CoffeeProject. Με σπουδές στα ξενοδοχειακά στη Λωζάννη της Ελβετίας και συγκεκριμένα στο EcoleHoteliere de Lausanne, και εμπειρία την οποία απέκτησε τα τελευταία 10 χρόνια που δραστηριοποιείται στον κλάδο της εστίασης ο Βαγγέλης Κατσέλης έχει σχεδιάσει να παντρέψει την κουλτούρα της ελληνικής καφετέριας με τις ανάγκες του Ελβετού καταναλωτή.
Το τελικό προϊόν καφέ που διατίθεται και πωλείται στα TheCoffeeProject παρασκευάζεται στην Ελλάδα, από πρώτη ύλη που προέρχεται από χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής. «Δημιουργήσαμε χαρμάνια καφέ, τα οποία ανταποκρίνονται στο κοινό της Ελβετίας και στοχεύουμε, εκτός από το δίκτυο του TheCoffeeProject να αναπτύξουμε μια διευρυμένη διανομή, με τον καφέ Samba, τον οποίο δημιουργούμε στην Ελλάδα, από ποιοτική πρώτη ύλη από ολόκληρο τον κόσμο», λέει ο Κώστας Καλαφατάς, ιδιοκτήτης της εταιρείας SambaCaféCoffeeRoasters μιας αμιγώς ελληνικής, οικογενειακή επιχείρηση, η οποία από το 1979 επεξεργάζεται και διανέμει, σε ολόκληρη τη χώρα, υψηλής ποιότητας ποικιλίες καφέ, όλων των ειδών.
Στα σχέδια της TheCoffeeProject είναι η δημιουργία μιας αλυσίδας καφέ είτε με αυτόνομα καταστήματα είτε με γωνιές καφέ μέσα σε εστιατόρια, που θα φτάσουν σε αριθμό τα τριάντα. Παράλληλα η επέκταση της αλυσίδας, περιλαμβάνει σε πρώτη φάση την Γενεύη, και σε δεύτερη φάση την επέκταση και σε άλλες ελβετικές πόλεις. Στα καταστήματα της αλυσίδας οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν ελληνικό καφέ, ελληνική τυρόπιτα και σπανακόπιτα καθώς και κρύους καφέδες, που είναι ελάχιστα διαδεδομένοι στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης.