Οι κατασκευαστές smartphone απέστειλαν περίπου 32,4 εκατομμύρια συσκευές στην Ινδία μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys.
Αυτό συνιστά περίπου 13% λιγότερα προϊόντα σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις μήνες. Ένα καταστροφικό δεύτερο κύμα του Covid-19 στην Ινδία μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαΐου οδήγησε σε περιφερειακό κλείσιμο και δημιούργησε οικονομική αναστάτωση που τελικά έριξε τη ζήτηση για smartphone.
Σε ετήσια βάση, οι αποστολές smartphone σημείωσαν άνοδο 87% καθώς η Ινδία βρισκόταν σε αυστηρό lockdown για το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου Απριλίου-Ιουνίου πέρυσι.
Η Xiaomi εξακολουθεί να βρίσκεται στη πρώτη θέση
Η Xiaomi παρέμεινε στην κορυφή, κατέχοντας μερίδιο 29% σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές smartphone στον κόσμο, σύμφωνα με την Canalys. Η εταιρεία κινεζική κατασκευής smartphone, που προσπέρασε πρόσφατα την Apple για να γίνει δεύτερη παγκοσμίως, απέστειλε 9,5 εκατομμύρια συσκευές στην Ινδία.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της έλαβαν ώθηση από τη σειρά Redmi Note 10, ανέφερε η Canalys στην έκθεσή της.
Η Samsung παρέμεινε στη δεύτερη θέση με μερίδιο 17% της ινδικής αγοράς. Απέστειλε 5,5 εκατομμύρια συσκευές μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, μόλις ξεπερνώντας τις 5,4 εκατομμύρια συσκευές της Vivo.
Οι Vivo, Realme και Oppo σημείωσαν τις πέντε πρώτες θέσεις, με περισσότερες από 14 εκατομμύρια συσκευές να αποστέλλονται συνολικά, καθώς οι Κινέζοι προμηθευτές διατήρησαν την κυριαρχία τους στην ινδική αγορά smartphone. Έφτιαξαν την παρουσία τους με την πάροδο των ετών με την πώληση σχετικά υψηλής ποιότητας smartphone σε πιο προσιτές τιμές σε σύγκριση με τις premium συσκευές της Samsung και της Apple.
Σημάδια ανάκαμψης
Η Canalys δήλωσε ότι σημάδια ανάκαμψης στην αγορά εμφανίστηκαν προς το τέλος του δεύτερου τριμήνου λόγω της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών από την «επιθετική» προώθηση των εμβολίων σε βασικούς τομείς των εργαζομένων. Η ερευνητική εταιρεία αναμένει ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους καθώς οι εταιρείες επεκτείνουν τις διαφημιστικές τους δραστηριότητες και κυκλοφορούν νέες συσκευές.
Οι κατασκευαστές smartphone πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν επίσης προκλήσεις, όπως αύξηση του κόστους, περιορισμένη προσφορά ανταλλακτικών - όπως τσιπ - αύξηση του κόστους αποστολής και ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία.