Αύξηση 7,6% κατέγραψαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ μεταξύ 1ης Νοεμβρίου και 24 Δεκεμβρίου, που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της εορταστικής περιόδου, καθώς οι εκπτώσεις προσέλκυσαν το καταναλωτικό κοινό, το οποίο πλέον «κυνηγά» τις ευκαιρίες, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard που δημοσιοποιήθηκε τη Δευτέρα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η αύξηση είναι υψηλότερη από αυτή που ανέμενε η Mastercard τον Σεπτέμβριο, ωστόσο, η φετινή αύξηση των λιανικών πωλήσεων στην ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη είναι μικρότερη από την αντίστοιχη αύξηση το 2021, όταν οι πωλήσεις είχαν ενισχυθεί κατά 8,5%, γεγονός που καταδεικνύει πως ο υψηλός πληθωρισμός, η αύξηση των επιτοκίων από την Fed αλλά και ο φόβος της ύφεσης έκαναν τους καταναλωτές πιο διαστικτικούς.
Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 5,3% κατά τη διάρκεια της παραπάνω περιόδου, σύμφωνα με την έκθεση Mastercard SpendingPulse, ενώ οι πωλήσεις στις κατηγορίες ένδυσης και εστίασης αυξήθηκαν κατά 4,4% και 15,1%, αντίστοιχα.
Τέλος, σύμφωνα με την έκθεση της Mastercard, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,6% το διάστημα μεταξύ 1ης Νοεμβρίου και 24 Δεκεμβρίου.