Ως σημείο καμπής στον τουρισμό της Κίνας μπορεί να καταγραφεί η εγχώρια ταξιδιωτική κίνηση που καταγράφηκε για την Πρωτομαγιά του 2023 και καθώς υποχωρούν οι περιορισμοί και τα lockdown που ίσχυαν στην ασιατική χώρα λόγω του κορονοϊού.
Σημειώνεται πως παραδοσιακά στην Κίνα η περίοδος για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς διαρκεί ένα πενθήμερο και φέτος ξεκίνησε το Σάββατο 29 Απριλίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Κίνας την Τετάρτη, συνολικά 274 εκατ. άτομα έκαναν εγχώρια ταξίδια μέσα σε αυτές τις μέρες. Πρόκειται για μια αύξηση 70,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, ενώ η φετινή ταξιδιωτική κίνηση ξεπέρασε την αντίστοιχη του 2019, προτού ξεσπάσει η πανδημία.
Τα έσοδα της εγχώριας τουριστικής κίνησης ανήλθαν σε 148,05 δισ. γιουάν (21,42 δισ. δολάρια), αυξημένα κατά 128,9% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με το κινεζικό υπουργείο.
Ακόμα, για το α' τρίμηνο του 20223 καταγράφηκαν 1,2 δισ. εγχώρια ταξίδια (αυξημένα κατά 46,5% σε ετήσια βάση) που απέφεραν έσοδα 1,3 τρισ. γιουάν (αύξηση 69,5% σε ετήσια βάση).