Πρώτο «πράσινο φως» σε INTRAKAT– REDEX (Κοπελούζος) για το νέο ΣΔΙΤ κτήριο 140 εκατ. ευρώ της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πρώτο «πράσινο φως» σε INTRAKAT– REDEX (Κοπελούζος) για το νέο ΣΔΙΤ κτήριο 140 εκατ. ευρώ της Γενικής Γραμματείας Υποδομών
Έγκριση από υπ. Υποδομών και Μεταφορών στους φακέλους προσφορών. Ανοίγει ο δρόμος ώστε η ΣΔΙΤ για την κατασκευή του νέου κτηρίου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών να καταλήξει στο σχήμα INTRAKAT– REDEX.

Το «πράσινο φως» στα δικαιολογητικά, τους φακέλους και την τεχνική προσφορά της κοινοπραξίας INTRAKAT– REDEX (όμιλος Κοπελούζου), που θυμίζουμε ότι είχαν δώσει και τη μοναδική προσφορά στον διαγωνισμό «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ, ΜΕΣΩ Σ.Δ.Ι.Τ.», άναψε προ ημερών το υπ. Υποδομών & Μεταφορών.

Ειδικότερα, εγκρίθηκαν τα πρακτικά της Επιτροπής Διαγωνισμού που εισηγούνταν την αποδοχή των Φακέλων Α’ - Δικαιολογητικά Συμμετοχής και Β' - Τεχνική Προσφορά της «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT– REDEX AE» και την αποσφράγιση του Φακέλου Γ’ – Οικονομική Προσφορά της ανωτέρω Προσφέρουσας και τη βαθμολόγηση της Οικονομικής της Προσφοράς. Επί της ουσίας, αν δεν έχουμε κάποια μεγάλη ανατροπή, ανοίγει ο δρόμος ώστε η ΣΔΙΤ για την κατασκευή του νέου κτηρίου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών να καταλήξει στο σχήμα INTRAKAT– REDEX.

Όπως προ 3μήνου είχε αποκαλύψει το insider.gr, μία μόνο οικονομική προσφορά είχε τελικά κατατεθεί στον διαγωνισμό για την ανέγερση των νέων κτηρίων της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, μέσω ΣΔΙΤ, στην οδό Πειραιώς. Στην τελική φάση δεν είχαν πρoσέλθει οι άλλοι υποψήφιοι διεκδικητές της σύμβασης εκτιμώμενης αξίας 140 εκατ. ευρώ, δηλαδή οι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – DIMAND, δείχνοντας ίσως τον προβληματισμό τους για κάποια κτηριακά projects και λόγω κόστους.

Ποια είναι η νέα «στέγη» της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Το νέο κτήριο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, στο πλαίσιο της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της στο κτήριο της Οδού Πειραιώς 166, όταν σήμερα στεγάζονται σε 13 διάσπαρτα, μισθωμένα κτήρια, συμβάλλοντας σημαντικά και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και στην απαλλαγή εξόδων για μισθώσεις κτιρίων, εξασφαλίζοντας οικονομικό όφελος για το Δημόσιο από τα μισθώματα της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ ετησίως, ή αλλιώς των 90 εκατ. ευρώ στα 30 έτη. Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια), εκ των οποίων οι πρώτοι 36 αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και οι υπόλοιποι την περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.

Το αντικείμενο της προς ανάθεση Σύμβασης Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, ασφάλιση και συντήρηση ενός λειτουργικού, σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Υ. του ΥΠ.Υ.ΜΕ. και το οποίο θα σχεδιαστεί με βάση τις «Αρχές» του βιοκλιματικού σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια, και θα πρέπει να επιτύχει πιστοποίηση LEED (Silver ή ανώτερο), και 1 πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς που εξασφαλίζει την πρόσβαση στο κτήριο. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ανάπλαση τού περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., που διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά την πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος και του σταθμού «Ρουφ» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤΕΡ: Στόχος η απόκτηση πτυχίου ανώτατης τάξης μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων - Γιατί ετοιμάζει «σφήνα» στους ισχυρούς

Intracom Holdings – ΚΛΜ: Ξεκινάει η δημόσια πρόταση για την Κλουκίνας Λάππας – Τα real estate σχέδια και η είσοδος της Properties στο ΧΑ

Υποδομές: Γιατί οι κατασκευαστές ζητούν «ραντεβού» με τον Χρ. Σταϊκούρα – Ο «δωδεκάλογος» αιτημάτων του ΣΑΤΕ

gazzetta
gazzetta reader insider insider