«Κατέρρευσε» η εικόνα των Αμερικανών καταναλωτών για την οικονομία τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας την μεγαλύτερη μηνιαία πτώση από τον Αύγουστο του 2021, καθώς οι ανησυχίες για την αγορά εργασίας και τις επιχειρηματικές συνθήκες εντείνονται.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Conference Board υποχώρησε στις 98,7 μονάδες τον Σεπτέμβριο, χαμηλότερα από την μέτρηση των 105,6 μονάδων τον Αύγουστο και από τις προβλέψεις του Dow Jones για 104 μονάδες.
Κάθε ένας από τους παράγοντες που εξετάζει ο οργανισμός σημείωσε πτώση, με τις μεγαλύτερες απώλειες να σημειώνονται μεταξύ των ατόμων ηλικίας 35 - 54 και κερδίζουν λιγότερο από 50.000 δολάρια ανά έτος.
«Η αξιολόγηση των τρέχοντων επιχειρηματικών συνθηκών από τους καταναλωτές έγινε αρνητική, ενώ οι απόψεις για την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς εργασίας επιδεινώθηκαν περαιτέρω. Οι καταναλωτές τον Σεπτέμβριο, ήταν πιο απαισιόδοξοι για τις μελλοντικές συνθήκες στην αγορά εργασίας και λιγότερο θετικοί για τις μελλοντικές επιχειρηματικές συνθήκες και το εισόδημα», δήλωσε η Dana Peterson, επικεφαλής οικονομολόγος στο Conference Board.
Όσον αφορά τον πληθωρισμό, οι 12μηνες προβλέψεις των καταναλωτών αυξήθηκαν στο 5,2%, με τις ανησυχίες για την αύξηση των τιμών να βρίσκονται στην κορυφή των ανησυχιών.