H Societe Generale εκφράζει φόβους σοβαρούς πως τα assets των ευρωπαϊκών τραπεζών στη Ρωσία θα αρχίσουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Ευτυχώς σε ό, τι αφορά τη χώρα μας οι ελληνικές τράπεζες δεν έχουν assets στην περιοχή.
H εξέλιξη σε ότι αφορά την Παγκρήτια που ακολούθησε αυτήν της Attica Bank δείχνει πως ο τραπεζικός χάρτης στη χώρα μας αρχίζει να αποκτά ένα κάποιο διαφορετικό ενδιαφέρον. Μιλούσαμε για 4 τράπεζες, που κάποιοι θεωρούσαν πως ήταν και περισσότερες απ' όσο χρειαζόταν. Τώρα δημιουργήθηκε η Optima, τράπεζα με αξιώσεις, σώζεται η Attica Bank και φαίνεται πως ένας ακόμη πόλος αυτός της Παγκρήτιας μετά την απορρόφηση της HSBC Ελλάδος αρχίζει να κινείται. Άρα οι 4 γίνονται 7! Άλλη αγορά πλέον...
Η κεφαλαιακή θέση των τραπεζών έχει αρχίσει πλέον να ενισχύεται, αναφέρει στέλεχος της Fitch στο Fin Forum 2022.
Έχει μια κάποια αξία να δούμε τι προβλέψεις θα κάνουν οι τράπεζες επί τη βάση των όσων λαμβάνουν χώρα στην Ουκρανία που μπορεί να είναι πολύ ανατρεπτικά για την πορεία.
Σημαντικά πλέον τα προβλήματα για την Coca Cola, όπως αυτά καταγράφονται από την ίδια την εταιρεία στο χρηματιστήριο. Προβλέψεις αποφεύγονται...
Κατά τα λοιπά παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις κινήσεις των βασικών μετόχων αυτές τις μέρες και δεν βλέπω διάθεση αγορών πλην σπανίων και χαμηλής αξίας εξαιρέσεων. Βλέπω όμως να συνεχίζονται αγορές ιδίων μετοχών. Δηλαδή σε απλά ελληνικά οι μετοχές είναι για αγορά όταν πρόκειται να βάλει λεφτά η εταιρεία με απόφαση των διοικούντων που συνήθως είναι και οι βασικοί μέτοχοι αλλά όχι και για αυτούς που παίρνουν αποφάσεις όταν πρέπει να μπει το χέρι στη δική τους τσέπη. Τι μήνυμα άραγε πιστεύουν ότι στέλνουν στους επενδυτές;
Διάβασα πάντως με ενδιαφέρον την ανακοίνωση της KEN Volton ότι λόγω τεχνικού λάθους υπήρξαν πανωχρεώσεις στα Δημοτικά Τέλη. Ότι υπήρξαν και χρεώσεις κατώτερες από αυτές που έπρεπε να γίνουν. Δεν καταλαβαίνω όμως τι εννοούν τεχνικό λάθος. Άλλαξε μήπως ο τρόπος υπολογισμού των Δημοτικών Τελών και δεν το πήραμε είδηση. Και αν ήταν τεχνικό λάθος έπρεπε να πέσει μήνυση από τον Κώστα Μπακογιάννη για να βρεθεί το λάθος;
Πέραν τούτου θέλω να ρωτήσω την καλή εταιρεία. Πήραν ή όχι τηλέφωνο για το «τεχνικό λάθος» καταναλωτές και αν πήραν ποια ήταν η αντίδραση της ΚΕΝ Volton; Υποθέτω βέβαια ότι όλα αυτά θα τα διερευνήσει η ελληνική δικαιοσύνη ενδελεχώς και αναλυτικώς και φαντάζομαι θα ενημερωθούμε στην πορεία για το τι έκανε και τι δεν έκανε η Volton.
Σημειωτέον ότι η εταιρεία ανήκει στους εφοπλιστές Μπάκο και Καϋμενάκη. Που ξιφουλκούν καθημερινά για τα δίκαιά τους στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ και πηγαινοέρχονται στα δικαστήρια. Αυτό δείχνει ότι και έχουν εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη η οποία θα διαπιστώσει το... τεχνικόν των πανωχρεώσεων.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης BACKSTORY
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.