Σε μια μακρά λίστα αναμονής θα πρέπει να προσθέσουν το όνομα τους οι φαν των ρολογιών Chronomaster Sport και Defy Skyline, καθώς αυξάνεται η δημοφιλία του ελβετικού brand «Zenith».
«Υπάρχει έλλειψη και οι πιθανότητες να πάρει κάποιος ένα από αυτά τα ρολόγια χωρίς να περιμένει είναι πολύ μικρές» δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της CEO της θυγατρικής της LVMH, Julien Tornare, καθώς η ζήτηση για ένα ρολόι Zenith είναι αντίστοιχη όπως αυτή της Rolex, της Audemars Piguet και της Patek Philippe.
Διαβάστε επίσης: Richard Mille RM UP-01 Ferrari: Το πιο λεπτό ρολόι στον κόσμο έχει πάχος 1,80 mm και κόστος 1,9 εκατ. δολάρια
Σύμφωνα με το Bloomberg, το μοντέλο Chronomaster Sport, ένας χρονογράφος που λειτουργεί με τον μηχανισμό - σήμα κατατεθέν της Zenith «El Primero» πωλείται έναντι 11.313 δολαρίων και είναι το μοντέλο της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.
Αντίστοιχα, η λιανική τιμή πώλησης του μοντέλου Defy Skyline, ανέρχεται σε 8.730 δολάρια. Το συγκεκριμένο ρολόι κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και ο σχεδιασμός του αντλεί έμπνευση από το οκταγωνικό design του original μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του '60.