Η βρετανική διαδικτυακή εταιρεία μόδας, ASOS θέτει νέους στόχους ESG και στοχεύει να μειώσει τις περιβαλλοντικές της επιπτώσεις, να χρησιμοποιήσει πιο βιώσιμα υλικά και προωθήσει τη διαφορετικότητα στα διοικητικά κλιμάκια όπως, όπως δήλωσε την Πέμπτη.
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας προσχωρεί στη λίστα των εταιρειών ένδυσης που γίνονται "πράσινες" και επιδιώκουν να γίνουν ανθρακικά ουδέτερες έως το 2025 και να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα στην αλυσίδα αξίας έως το 2030.
Η βρετανική διαδικτυακή εταιρεία μόδας, ASOS δήλωσε επίσης ότι θα διασφαλίσει ότι όλα τα προϊόντα και οι συσκευασίες της θα είναι κατασκευασμένα από πιο βιώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά έως το 2030. Σύμφωνα με όσα αναφέρει, χρησιμοποιεί ήδη πάνω από 80% ανακυκλωμένο υλικό στις τσάντες αποστολής των προϊόντων της.
Η εταιρεία δεσμεύτηκε επίσης να εξασφαλίσει τουλάχιστον 50% εκπροσώπηση γυναικών και πάνω από 15% εκπροσώπηση εθνικών μειονοτήτων σε κάθε επίπεδο της εταιρικής ηγεσίας έως το 2030.
Όπως είναι γνωστό, η βιομηχανία της μόδας, γνωστή για τη βαριά χρήση νερού και χημικών, αντιμετωπίζει αυξανόμενη κριτική επειδή προκαλεί περίπου το 10% όλων των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.
Οι εταιρείες ένδυσης παγκοσμίως ενισχύουν την εστίασή τους στο ESG καθώς καλύπτουν μια αυξανόμενη κατηγορία καταναλωτών με περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση και οι επενδυτές απαιτούν περισσότερη δράση από αυτές.
Με πληροφορίες από το Reuters.