«Πλώρη» για την άλλη μεριά του Ατλαντικού βάζει η Liknoss

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Πλώρη» για την άλλη μεριά του Ατλαντικού βάζει η Liknoss
Ο Technical director της Liknoss μιλά στο insider.gr για το μοναδικό παγκόσμιο σύστημα διανομής που συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες κι όχι μόνο.

«Πλώρη» για πολλές περισσότερες χώρες παγκοσμίως, κι όχι αποκλειστικά ευρωπαϊκές, έχει βάλει η Liknoss, η πρωτοπόρος εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των συστημάτων διαχείρισης εισιτηρίων και υποστηρίζει με τις κατάλληλες τεχνολογίες πληροφορικής τον Τουρισμό και τις Μεταφορές.

Με 20 χρόνια προϋπηρεσίας και τεχνογνωσίας στον συγκεκριμένο κλάδο, η CRS Liknoss, πρώην Forthcrs, η οποία εξαγοράστηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 από τον ελβετικό όμιλο της North Star, κέρδισε προσφάτως μια ακόμα διάκριση για το σύστημα διανομής Liknoss GDS. Ειδικότερα, απέσπασε το ασημένιο βραβείο, στην κατηγορία «Τουρισμός στο πλαίσιο της 8η διοργάνωσης των Impact BITE Awards 2019.

«Το Liknoss GDS, το παγκόσμιο σύστημα διανομής 3ης γενιάς το οποίο αναπτύχθηκε εξ’ολοκλήρου από την Ελληνική εταιρεία CRSLIKNOSS Α.Ε. είναι μοναδικό στον κόσμο κι επί της ουσίας συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες με τους μηχανισμούς κρατήσεων των πρακτορείων παγκοσμίως», αναφέρει στο insider.gr ο κ. Κωνσταντίνος Γάκης, Τechnical Director της CRS Liknoss S.A.

s

«Πολλές μεγάλες εταιρείες στο εξωτερικό προσπάθησαν στο παρελθόν, επενδύοντας σημαντικά ποσά, να δημιουργήσουν μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα κρατήσεων όμως απέτυχαν. Η CRSLIKNOSS, κατάφερε να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά την 20ετή εμπειρία της στο χώρο της ακτοπλοΐας και συγκεκριμένα στην Ελληνική αγορά - μία από τις πιο απαιτητικές και πολύπλοκες εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των νησιών, λιμανιών, δρομολογίων, εμπορικών πολιτικών, νομοθετικών ρυθμίσεων και κανονιστικών οδηγιών - δημιουργώντας το μοναδικό παγκόσμιο σύστημα που συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες ανά τον κόσμο με τους μηχανισμούς κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου συστήματος είναι πολλαπλά όπως μας εξηγεί ο κ. Γάκης. «Αυτό που διαφοροποιεί το εν λόγω GDS και χαρακτηρίζει την εφαρμογή μας είναι ότι είναι “αντικειμενικό”, δηλαδή δεν δίνει διαφορετική προτεραιότητα στις εταιρείες και διαχέει την πληροφορία αντικειμενικά πίσω. Παράλληλα είναι ουδέτερο ως προς την εμπορική πολιτική, ούτως ώστε κάθε εταιρεία να μπορεί να διατηρει την πολιτική της και τις εμπορικές της συμφωνίες με τα εκάστοτε σημεία πώλησης. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν δίνει την δυνατότητα μιας κεντρικής διαχείρισης συμφωνιών & προμηθειών με στόχο να διευκολύνεται ο πελάτης. Δηλαδή παίρνοντας το δικό μας interface κάθε ακτοπλοϊκή μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλα τα σημεία πώλησης των εισιτηρίων της και αντίστοιχα ένα πρακτορείο έχει ένα εργαλείο μπροστά του για να χειρίζεται όλα τα ακτοπλοϊκά που πουλά».

Πλέον βρισκόμαστε στην 3η γενιά του Liknoss GDS, η οποία αποτέλεσε και την βάση για να εισάγουμε σε αυτό όλα τα νέα τεχνολογικά προϊόντα μας που σχετίζονται με το σύστημα διανομής. Επιπλέον με το Liknoss GDS διασφαλίζεται και η απρόσκοπτη εξάπλωση του δικτύου αλλά και η ταχεία επέκταση της λειτουργικότητάς του ενώ περιορίζεται και το κόστος αφού υπάρχει η δυνατότητα κεντρικής λειτουργίας του από μια και μόνο οθόνη».

Εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα, όπως διευκρινίζει ο κ. Γάκης, είναι και το γεγονός ότι «κρατάμε το σύστημα σταθερό ακόμα κι όταν ο αριθμός των συναλλαγών αυξάνεται κατακόρυφα, για παράδειγμα τους καλοκαιρινούς μήνες. Φανταστείτε ότι μέσα σε 50 ημέρες πέρυσι είχαμε 8,2 εκατ. συναλλαγές.

Όπως αντιλαμβάνεστε θα πρέπει να έχεις επενδύσει σε τεχνολογίες που επιτρέπουν ταυτόχρονα σταθερότητα και ευελιξία».

Εκμεταλλευόμενη όλες αυτές τις καινοτομίες η εταιρεία σύμφωνα με τον κ. Γάκη προχωρά ήδη την επέκταση της από την θάλασσα στην ξηρά, εμπλουτίζοντας την βάση της και με επίγεια μέσα μεταφοράς όπως λεωφορεία και τρένα. Ήδη υπάρχουν συνεργασίες με ΚΤΕΛ στην Ελλάδα ενώ θα γίνει προσπάθεια και για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Όσον αφορά στο εξωτερικό, πέρα από την λεωφορεία υπάρχουν ήδη συνεργασίες με σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνδέονται με τα βασικά λιμάνια ώστε να επιτευχθεί η διασύνδεση των προορισμών.

Μελλοντικός στόχος, όπως μας ενημερώνει ο κ. Γάκης, είναι η διασύνδεση της επίγειας και της θαλάσσιας μετακίνησης ώστε να παρέχεται συνδυασμένη μεταφορά και ευκαιρίες cross selling για όλους τους συμμετέχοντες φορείς».

Όσον αφορά την γεωγραφική κάλυψη των προορισμών, μέχρι στιγμής η Liknoss συνεργάζεται με 87 ακτοπλοϊκές εταιρείες σε Ελλάδα και εξωτερικό, κυρίως Ιταλία, όμως τα σχέδιά της δεν σταματούν εκεί. Η επέκταση στη Βόρεια Ευρώπη, την οποία είχε προαναγγείλει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Παπασταματίου στην εκδήλωση για την νέα εταιρική ταυτότητα της Liknoss, έχει και αυτή πάρει το δρόμο της και πλέον στο στόχαστρο, έχει μπει η άλλη άκρη του Ατλαντικού αλλά και η Ασία.

«Περιλαμβάνουμε ήδη εταιρείες της Βόρειας Ευρώπης, όμως ακόμα και σε μέρη που δεν έχουμε το δικό μας σύστημα κάνουμε integrate τα συστήματα άλλων εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε για να έχουμε ακόμα περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης στο σύστημα διανομής μας. Μόνο στα πλάνα του 2019 περιλαμβάνεται η προσθήκη άλλων 3.000 πρακτορείων στη Βόρεια Ευρώπη».

Όλη αυτή η ανάπτυξη τοποθετεί την εταιρεία με παραγωγική έδρα στην Ελλάδα στην πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς, θέση που όπως μας διευκρινίζει ο κ. Γάκης σκοπεύει να διατηρήσει.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider