Μονόδρομος είναι η προβολή και η υποστήριξη των εναλλακτικών νησιωτικών προορισμών της χώρας, προκειμένου η Ελλάδα να απαντήσει στις νέες τάσεις της αγοράς που ζητά βιωσιμότητα αλλά και απομάκρυνση από την μαζικότητα και την ομοιομορφία.
Όπως εξήγησε η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη από το βήμα του 5ου συνεδρίου «Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική Υπόθεση» φιλοδοξία της είναι να εισέλθει όλη η Ελλάδα στον τουριστικό χάρτη με σεβασμό στην διαφοροποίηση και την προστασία του περιβάλλοντος. «Δεν επιδιώκουμε να γίνει για παράδειγμα η Κάλυμνος, μικρή Μύκονος, πολλώ δε μάλλον που έχει ήδη επιλέξει να κινείται σε διαφορετικό επίπεδο διακοπών και είναι καθιερωμένη ως διεθνής αναρριχητικός προορισμός», ανέφερε η κυρία Ράπτη.
Παρουσιάζοντας τις τάσεις της επόμενης ημέρας στον παγκόσμιο τουρισμό, η υφυπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι με βάση έρευνα της American Express το 2023, η γενιά των Millenials αλλά και η γενιά «Ζ» είναι διατεθειμένοι να κόψουν από τα χρήματα με τα οποία θα αγόραζαν ένα αγαθό, προκειμένου να κάνουν ένα ταξίδι που ονειρεύονται.
Σε άλλες πάλι έρευνες, φαίνεται ότι υπάρχει αύξηση στα ταξίδια αναψυχής των influencers , όπως επίσης και αύξηση στις μετεγκατάστασεις των ψηφιακών νομάδων. Ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζεται στον τουρισμό υγείας ευεξίας και αυτοβελτίωσης. Ειδική αναφορά έκανε η κυρία Ράπτη στον μουσικό τουρισμό, που όπως εξήγησε σημειώνει άνθιση, καθώς θαυμαστές μεγάλων γκρουπ μετακινούνται από χώρα σε χώρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ