Μεγάλη κινητικότητα επικρατεί το τελευταίο διάστημα στον χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Οι νέες τεχνολογίες και κυρίως η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την αυτόνομη οδήγηση, απαιτούν τεράστιες επενδύσεις και ριζική αναδιάρθωση των δομών τους. Πρόσφατα είχαμε την εξαγορά της Opel από τη γαλλική PSA, ενώ λίγα εικοσιτετράωρα πιο πριν έσκασε σα βόμβα η πρόταση συγχώνευσης, που απεύθυνε η Fiat – Chrysler στη Renault, με την τελευταία να εμφανίζεται δεκτική σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Εφόσον γίνει αυτό πράξη, τότε θα έχουμε ανατροπές στην κορυφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και σίγουρα θα απαντήσουν οι υπόλοιποι μεγάλοι παίκτες με ανάλογες κινήσεις. Aν συγχωνευθούν η Renault με την FCA, τότε θα προκύψει ο τρίτος σε μέγεθος όμιλος αυτοκινήτου στον κόσμο με 8,7 εκατ. πωλήσεις βάσει των αποτελεσμάτων του 2018. Αν μάλιστα προστεθεί στο νέο σχήμα και η Nissan, τότε θα εκτοξευθούν οι πωλήσεις στα 13,8 εκατ. οχήματα και έχουμε νέο Νούμερο 1 στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτή τη στιγμή πάντως το Top Ten των ομίλων αυτοκινήτου σε παγκόσμιο επίπεδο διαμορφώνεται ως εξής: