Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου συνεχίζει να βρίσκεται σε πορεία ανάκαμψης, καθώς το πρώτο τετράμηνο του 2019 έγιναν 38.592 ταξινομήσεις καινούριων Ι.Χ. Το συγκεκριμένο νούμερο συνιστά αύξηση 3,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, η οποία θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη, αν δεν είχε μεσολαβήσει ένας κακός μήνας Μάρτιος με μειωμένες πωλήσεις κατά 13,9%. Παρήγορο είναι εξάλλου το γεγονός, ότι εδώ και αρκετούς μήνες έχουμε αυξημένη ζήτηση από ιδιώτες και δεν στηρίζεται πλέον η αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας σχεδόν αποκλειστικά στις εταιρικές πωλήσεις, όπως συνέβαινε στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης.
Όσον αφορά στα μοντέλα, επιβεβαιώθηκε για πολλοστή φορά η στροφή του μέσου Ελληνα αγοραστή στις μικρές κατηγορίες χαμηλού κόστους κτήσης και συντήρησης. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στα δέκα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2019 περιλαμβάνονται έξι supermini, δύο compact SUV και δύο μίνι πόλης. Ας δούμε αναλυτικότερα, τι αυτοκίνητα προτίμησαν οι καταναλωτές στη χώρα μας με βάση τις πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους.