Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα La Vanguardia, η Renault πρότεινε στο Λούκα ντε Μέο, διευθύνοντα σύμβουλο της Seat, που ανήκει στον όμιλο VW, τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο ντε Μέο, 52 ετών σήμερα, θα γίνει αρχικά διευθύνων σύμβουλος της Renault για δύο χρόνια, ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει την ευθύνη για τη συμμαχία της αυτοκινητοβιομηχανίας με τις Nissan και Mitsubishi.
Από την πλευρά τους γαλλικά μέσα ενημέρωσης, όπως το πρακτορείο Agence France-Presse (AFP) και η Les Echos, ανέφεραν ότι η επιτροπή της Renault επέλεξε τον ντε Μέο ως τον προτιμώμενο υποψήφιο στη συνεδρίασή της την περασμένη εβδομάδα, έναντι του του Πάτρικ Κέλλερ, διευθύνοντος συμβούλου της Faurecia, προμηθευτή της Renault. Το μοναδικό εμπόδιο στην αποδοχή της πρότασης της Renault εκ μέρους του Λο'ύκα ντε Μέο θα μπορούσε να είναι μια ρήτρα μη ανταγωνισμού που πιθανώς έχει το συμβόλαιό του με τον όμιλο VW. Από την πλευρά τους, τόσο η Renault όσο και η Seat αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα δημοσιεύματα, κάτι που αναλογεί με παραδοχή ότι υπάρχει το όνομα του Λούκα ντε Μέο στο τραπέζι.
Να σημειώσουμε ότι η Renault περνά μια παρατεταμένη περίοδο προβλημάτων ηγεσίας, τα οποία προέκυψαν από τη σύλληψη του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Κάρλος Γκον, πριν από έναν περίπου χρόνο. Ο Γκόσ, ο οποίος βοήθησε στη δημιουργία της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, συνελήφθη στην Ιαπωνία τον περασμένο Νοέμβριο για κατηγορίες περί οικονομικών ατασθαλιών.
Εντωμεταξύ, τη θέση του CEO στη Renault είχε αναλάβει ο Τιερί Μπολορέ, ο οποίος ωστόσο θεωρήθηκε και αυτός στέλεχος της επιρροής του Γκον, με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί πρόσφατα. H επικεφαλής της συμμαχίας Κλοτίλντ Ντελμπός χρίστηκε ως μεταβατική CEO μετά την αποπομπή Μπολορέ, αναμένοντας το νέο ή τη νέα CEO. O Λούκα ντε Μέο έχει συνδέσει την τετραετή θητεία του στη Seat με την ανάκαμψη της ισπανικής μάρκας και την επάνοδο από τις απώλειες στην κερδοφορία.