Άλμα 37% στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη τον Ιανουάριο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Άλμα 37% στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη τον Ιανουάριο
Άλμα 37% πραγματοποίησαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά τους προκειμένου να συμμορφωθούν με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων φέτος.

Άλμα 37% πραγματοποίησαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά τους προκειμένου να συμμορφωθούν με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων φέτος.

Οι παραδόσεις EV αυξήθηκαν σε αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας τον Ιανουάριο, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι συνολικές πωλήσεις στην περιοχή μειώθηκαν κατά 2,1% λόγω της πτώσης της ζήτησης για plug-in υβριδικά, βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες προετοιμάζονται για άλλη μια δύσκολη χρονιά, με τους αυστηρότερους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη ρύπανση να τις αναγκάζουν να πουλήσουν περισσότερα EV ή να κινδυνεύουν με πρόστιμα. Έχοντας «υποφέρει» από την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα, πλέον αντιμετωπίζουν και την απειλή επιπρόσθετων δασμών στις ΗΠΑ από τον Ντόναλντ Τραμπ.

Ακόμη και με τις ισχυρές πωλήσεις των EV που καταγράφονται τον Ιανουάριο, ο κλάδος μπορεί να λάβει κάποια ανακούφιση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Γαλλία πιέζει την ΕΕ να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες μεγαλύτερη ευελιξία για να συμμορφωθούν με τους στόχους εκπομπών ρύπων φέτος, όπως ανέφερε το Bloomberg τη Δευτέρα. Ένα στέλεχος της Renault SA δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι είναι «100% σίγουρος» ότι οι Βρυξέλλες θα χαλαρώσουν τους κανόνες για να προστατεύσουν τους τοπικούς κατασκευαστές.

Ο Φρίντριχ Μερτς, ο οποίος πρόκειται να γίνει ο επόμενος καγκελάριος της Γερμανίας μετά την εκλογή του την Κυριακή, έχει υποστηρίξει ότι οι πωλήσεις νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα πρέπει να συνεχιστούν πέρα ​​από τη σταδιακή κατάργηση που έχει προγραμματιστεί για το 2035.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποιούν εδώ και μήνες ότι κινδυνεύουν να πληρώσουν πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ επειδή δεν θα επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων. Οι εναλλακτικές λύσεις που συζητήθηκαν περιλαμβάνουν τη θέσπιση πολυετών περιόδων συμμόρφωσης ή την παροχή δυνατότητας στους κατασκευαστές να συγκεντρώνουν ή να δανείζονται πιστώσεις CO2 για αρκετά χρόνια. Η επιτροπή βρίσκεται σε συνομιλίες με τον κλάδο και θα παρουσιάσει ένα σχέδιο δράσης στις 5 Μαρτίου.

Αρκετές εταιρείες έχουν αποκαλύψει τις προθέσεις τους να συνενώσουν το στόλο τους με κατασκευαστές EV που μπορούν να τις βοηθήσουν να συμμορφωθούν με τον κανονισμό.

H Tesla ζητά βοήθεια

Η Tesla, της οποίας οι ευρωπαϊκές πωλήσεις «βούτηξαν» κατά 45% τον περασμένο μήνα, σκοπεύει να δημιουργήσει μια ομάδα με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota, η Ford και η Stellantis. Η Mercedes-Benz Group AG στοχεύει να συνεργαστεί με τη Volvo Car AB και την Polestar.

Η Stellantis NV, η οποία αναζητά νέο διευθύνοντα σύμβουλο και θα ανακοινώσει τα αποτελέσματά της αύριο Τετάρτη, είδε τις πωλήσεις της στην περιοχή να υποχωρούν κατά 16%. Η Volkswagen AG και η Renault SA κατέγραψαν αύξηση των παραδόσεων, ενώ οι πωλήσεις νέων μοντέλων BMW AG υποχώρησαν.

Εν τω μεταξύ, περισσότεροι πελάτες στρέφονται σε οχήματα που προσφέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης που υποστηρίζεται από μπαταρία. Οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων χωρίς φορτιστή αυξήθηκαν 17% τον περασμένο μήνα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ηλεκτροκίνηση: Οι κινήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών για να μειώσουν το κόστος των μπαταριών

Η Mercedes-Benz βγάζει τις solid-state μπαταρίες από το εργαστήριο στο δρόμο

Rheinmetall: Μετατρέπει δύο εργοστάσια αυτοκινήτων για την κατασκευή αμυντικού εξοπλισμού

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider