Estée Lauder: Καταργεί 1200 θέσεις παρά την ανάπτυξη του κλάδου

Πένη Χαλάτση
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Estée Lauder: Καταργεί 1200 θέσεις παρά την ανάπτυξη του κλάδου

Ο γνωστός αμερικανικός όμιλος καλλυντικών Estée Lauder ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα καταργήσει από 900 έως 1200 θέσεις εργασίας, δηλαδή το 2,5% του εργατικού της δυναμικού.

Εκτός από την κατάργηση των θέσεων εργασίας η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Clinique και La Mer, δεν προτίθεται να αντικαταστήσει τις αποχωρήσεις με συνταξιοδοτήσεις. Αυτή η μείωση του προσωπικού αποτελεί μέρος της στρατηγικής αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

Με απώτερο στόχο την περιστολή των δαπανών η εταιρεία αναζητά να εξοικονομήσει 200 με 300 εκατ. δολάρια ετησίως και βραχυπρόθεσμα, ο νεοϋορκέζικος όμιλος θα επιβαρυνθεί με ένα κόστος της τάξεως των 600-700 εκατ. δολάρια κατά το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2015-2016 το οποίο οφείλεται στις αποζημιώσεις που θα δώσει στους εργαζομένους και την απομείωση των χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων.

Τα συγκεκριμένα μέτρα αποτελούν μέρος ενός πλάνου αναδιάρθρωσης το οποίο επιχειρεί εδώ και χρόνια η εταιρεία κάτω από το μότο «Οδηγώντας την Ομορφιά προς τα Εμπρός». Όπως σημειώνει ο Fabrizio Freda, Γενικός Διευθυντής του ομίλου, «αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις, να μειωθούν τα κόστη και να γίνουν οργανωσιακές αλλαγές». Παράλληλα, συμπληρώνει ότι αυτό προϋποθέτει «δύσκολες αποφάσεις οι οποίες επηρεάζουν τους υπαλλήλους αλλά θα κάνουμε μια προσπάθεια για να τους τοποθετήσουμε σε άλλα πόστα όπου είναι δυνατόν.

Την ίδια ώρα, ο όμιλος ανακοινώνει κάμψη 2,4% στα τριμηνιαία καθαρά κέρδη, τα οποία διαμορφώνονται στα 265,6 εκατ. δολάρια και ουσιαστικά δείχνουν να έχουν επηρεαστεί από την ισχυροποίηση του δολαρίου ωθώντας σε πτώση της πωλήσεις διεθνώς.

Η διεθνής αγορά καλλυντικών

Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, η διεθνής αγορά καλλυντικών έχει σημειώσει άνοδο 3,8% στα 181 δις. δολάρια κατά τα τελευταία δέκα χρόνια. Η L’Oréal εξακολουθεί να αποτελεί τη μεγαλύτερη μάρκα καλλυντικών πολυτελείας και αναμένεται να σημειώσει περαιτέρω ανάπτυξη καθώς οι καταναλωτές αναζητούν υψηλότερη ποιότητα και πιο καινοτόμα προϊόντα.

Η σταθερή ανάπτυξη που καταγράφει η αγορά των καλλυντικών οφείλεται στην καταναλωτική συμπεριφορά και τη σταθερή ζήτηση για προϊόντα κοσμετολογίας. Ακόμη και στις αρχές της κρίσης, κατά τα έτη 2008 και 2009, ο κλάδος εξακολούθησε να αναπτύσσεται αν και με βραδύτερους ρυθμούς (3% το 2008 και 1% το 2009).

Με πληροφορίες από τη Le Monde

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider