Τεχνικά προβλήματα, έλλειψη διαφάνειας και άλλα ζητήματα εντόπισαν οι ρυθμιστικές αρχές γύρω από τα αεροσκάφη 737 Max της Boeing που παραμένουν καθηλωμένα για περίπου ένα χρόνο.
Οι δύο αεροπορικές τραγωδίες που κόστισαν τη ζωή σε 346 άτομα έχουν οδηγήσει τη Boeing σε βαθιά κρίση. Οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν πει ακριβώς πότε αναμένουν να επιτρέψουν στα αεροσκάφη να επιστρέψουν στους αιθέρες, αλλά εξετάζουν τις αλλαγές που έκανε η Boeing για να βελτιώσει την ασφάλειά τους.
Με την κρίση των 737 Max να βαθαίνει, η Boeing είχε ανακοινώσει ισχυρές ζημιές για το δ' τρίμηνο του 2019.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ζημιές 636 δισ. δολαρίων το 2019, που ήταν και οι πρώτες από το 1997. Για το δ΄ τρίμηνο, η Boeing εμφάνισε ζημιές 1,01 δισ. δολαρίων ή 1,79 δολαρίων ανά μετοχή από τα κέρδη των 3,42 δισ. δολαρίων ή 5,93 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο το 2018. Τα έσοδα σημείωσαν πτώση 37% για το δ' τρίμηνο στα 17,91 δισ. δολάρια από 28,34 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2018.