Αύξηση 96,2% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε βαφές μαλλιών στα σούπερ μάρκετ, την εβδομάδα που τελείωσε στις 5 Απριλίου.
Η παραμονή στο σπίτι και τα κλειστά κομμωτήρια λόγω των μέτρων, οδήγησαν όπως φαίνεται αρκετές Ελληνίδες στην αγορά προϊόντων, ώστε να περιποιηθούν μόνες τα μαλλιά τους.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας IRI, για την πορεία της κατανάλωσης, σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα πέρσι, οι βαφές μαλλιών βρίσκονται ανάμεσα στα 60 προϊόντα με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση και συγκεκριμένα στη 18η θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα, η οποία τελείωσε στις 29 Μαρτίου, η αύξηση στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν της τάξεως του 46,8%.
Αύξηση τζίρου 30% την περίοδο της πανδημίας
Στις πρώτες θέσεις με τα προϊόντα που παρουσίασαν μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, για άλλη μία εβδομάδα βρίσκονται, τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής όπως γάντια και αντισηπτικά αλλά και τρόφιμα.
Συνολικά από τις 24 Φεβρουαρίου, δηλαδή μετά την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος στην Ελλάδα έως και τις 5 Απριλίου, ο τζίρος σε 340 κατηγορίες προϊόντων που ανήκουν στους ταχυκίνητους κωδικούς αυξήθηκε κατά 30% σε σχέση με πέρσι, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 883,86 εκατ. ευρώ.
Τέλος, κατά 27,6% αυξήθηκαν οι πωλήσεις την εβδομάδα που έληξε στις 5 Απριλίου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν.