Το 2020 δεν ήταν μία «καλή» χρόνια για τους οινοπαραγωγούς, όσον αφορά στις πωλήσεις, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, αφού η κρίση της πανδημίας του κορονοϊού έφερε μείωση τζίρου άνω του 50% για τους Έλληνες οινοπαραγωγούς.
Ένα μοτίβο που βλέπουμε και στην παγκόσμια αγορά, καθώς η τάση για επιλογές ποτών με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ επηρεάζει και την αγορά οίνου, σύμφωνα με την εταιρεία Fact.MR.
Όμως, αυτό δεν φαίνεται να είναι κάτι που απασχολεί τους επώνυμους ηθοποιούς και τραγουδιστές από το να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο και να δημιουργήσουν τις δικές τους «ετικέτες» κρασιού.
Διαβάστε επίσης:
Δείτε τους 5 επώνυμους τραγουδιστές και ηθοποιούς που «μπήκαν» ή «μπαίνουν» τώρα στην αγορά οίνου:
*Εξωτερική φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image.