Delivery ... γαλοπούλα για το οικογενειακό ρεβεγιόν

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Delivery ... γαλοπούλα για το οικογενειακό ρεβεγιόν

Στις υπηρεσίες delivery στρέφονται όλο και περισσότερα καταστήματα εστίασης ενόψει και των γιορτών αναζητώντας τρόπους ώστε να συνεχίσουν να λειτουργούν, αφού τα περιοριστικά μέτρα κρατούν ταβέρνες και εστιατόρια κλειστά έως τις 7 Ιανουαρίου.

Εκτός από τα καταστήματα που παραδοσιακά διέθεταν αντίστοιχες υπηρεσίες προ πανδημίας, όπως ψητοπωλεία, πιτσαρίες κτλ., στον χώρο του delivery επεκτάθηκαν τους τελευταίους μήνες ακόμη και πολυτελή, ακριβά εστιατόρια ή αλυσίδες εστίασης που μέχρι τώρα «αντιστέκονταν» σθεναρά.

Κάποιες εξ αυτών επιλέγουν δικές τους υπηρεσίες και άλλες κάνουν παραδόσεις μέσω συνεργασιών με Online πλατφόρμες, όπως efood και wolt. H τάση της επέκτασης στο delivery παρατηρήθηκε και κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, εμφανίζεται όμως ξανά και στο δεύτερο lockdown και περισσότερο ενόψει Χριστουγέννων καθώς η εστίαση με κλειστά τα καταστήματα, «χάνει» την καλή περίοδο των εορτών που παραδοσιακά είναι από 15 Δεκεμβρίου έως 15 Ιανουαρίου. Άλλωστε και το Πάσχα, πάλι σε συνθήκες καραντίνας, αρκετά εστιατόρια και παραδοσιακές ταβέρνες είχαν κρατήσει τα καταστήματα τους ανοιχτά, παραδίδοντας στα σπίτια παραγγελίες ακόμη και με τα παραδοσιακά φαγητά των ημερών όπως μαγειρίτσα και αρνί.

«Συγκρατούν την κατηφόρα του τζίρου»

«Το delivery όπως και το take away δεν σώζουν την παρτίδα αλλά συγκρατούν την κατηφόρα» επεσήμανε χαρακτηριστικά στο insider.gr ο Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Οργανωμένης Εστίασης, Γιάννης Λιάρος αποτυπώνοντας την εικόνα που επικρατεί στον κλάδο της εστίασης. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι βοηθά κάποιες επιχειρήσεις, κυρίως αλυσίδες εστίασης που δουλεύουν παραδοσιακά με delivery ή διαθέτουν προϊόντα που «προσφέρονται» για μεταφορά, ώστε να μείνουν «ζωντανές».

Ανάμεσα στα εστιατόρια που επέλεξαν να επεκταθούν στο delivery εν μέσω πανδημίας, σε συνεργασία με τις πλατφόρμες efood και wolt ήταν και τα περισσότερα από τα 11 συνολικά εστιατόρια του Ομίλου Καστελόριζο που μέχρι σήμερα δεν διέθεταν τη αντίστοιχη υπηρεσία. Η είσοδος στο delivery βοήθησε πολύ τα καταστήματα ώστε να «κρατήσουν» τον κόσμο τους σε μία δύσκολη περίοδο της εστίασης, επεσήμανε πρόσφατα ο Κώστας Παπαθεοδώρου, από τον Όμιλο Καστελόριζο.

Στο delivery μπήκαν όμως και εστιατόρια όπως το Matsuhisa Athens, το εστιατόριο του διάσημου σεφ Nobuyuki «Nobu» Matsuhisa που μάλιστα κάνει τις παραδόσεις με πολυτελή αυτοκίνητα, όπως και το Birdman του Άρη Βεζενέ, που ξεκίνησε το καλοκαίρι την υπηρεσία «Ekiben» μέσω efood και Wolt όπως και το επίσης βραβευμένο Ergon house. Πρόσφατα παραδόσεις κατ΄ οίκον ξεκίνησε και το καινούριο εστιατόριο του Σωτήρη Κοτιζά, PS: Luncheon μέσω της Wolt.

Aπό τις μεγάλες αλυσίδες που μέχρι σήμερα δεν διέθεταν αντίστοιχες υπηρεσίες αν και μετρούσαν αρκετά χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, μπήκαν πρόσφατα λόγω των συνθηκών τα TGI Friday's και τα La Pasteria.

Έτσι, οι επιλογές για τους καταναλωτές, οι οποίοι τις ημέρες των εορτών, δεν θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν κάποιο εστιατόριο αυξάνονται, καλύπτοντας σχεδόν όλες τις προτιμήσεις για μία εναλλακτική λύση με κλειστή την εστίαση μέσα στα Χριστούγεννα.

Φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image.

Διαβάστε επίσης:

Με το βλέμμα στο 2021 η εστίαση

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider