Όμιλος Πλαίσιο: Αυξημένες οι πωλήσεις για το 2020 - Στα 3,6 εκατ. τα κέρδη προ φόρων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Όμιλος Πλαίσιο: Αυξημένες οι πωλήσεις για το 2020 - Στα 3,6 εκατ. τα κέρδη προ φόρων
Μέσα στο σύνολο της περασμένης χρονιάς, ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες.

Αυξημένες κατά 11,8% διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Πλαισίου για το σύνολο της χρήσης του 2020, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 355 εκατ. ευρώ από 317 εκατ. ευρώ το 2019, βελτιωμένες κατά 11,8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκ. Ευρώ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020:

  • Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%
  • Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς
  • Η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες.

Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία.

Η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο: Οι υποδομές logistics αξίας 38 εκ. Ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκ. Ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή. H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.

Ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επεσήμανε ότι με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι “Future Ready”.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider