Διαφημίσεις εισάγει στα Reels το Instagram ελπίζοντας να κερδίσει μερίδιο από τη διαφημιστική αγορά που «επενδύει» στο TikTok.
Σύμφωνα με το CNBC, η λειτουργία των Reels, η οποία κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2020 ως το «αντίπαλο δέος» του TikTok, επιτρέπει τη δημιουργία σύντομων βίντεο εντός της εφαρμογής του Instagram.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, στόχος ήταν να δώσουν αρχικά τη δυνατότητα στον χρήστη να έχει την «οργανική εμπιερία», πριν περάσουν στην επόμενη φάση των διαφημίσεων.
Όπως αναφέρεται, οι διαφημίσεις θα έχουν κάθετη προβολή και θα καλύπτουν όλη την οθόνη του χρήστη. Η διάρκεια τους δεν θα ξεπερνά τα 30 δευτερόλεπτα και θα παίζουν σε επανάληψη.