Με στόχο την αύξηση των συνδρομητών της Disney+ παγκοσμίως, στα 300 με 350 εκατ. συνδρομητών μέχρι το 2024.
Πρεμιέρα στην αγορά της Λατινικής Αμερικής έκανε η streaming πλατφόρμα της Disney, Star+, με την οποία η αμερικανική εταιρεία στοχεύσει στην αύξηση των συνδρομητών της παγκοσμίως, στα 300 με 350 εκατ. συνδρομητών μέχρι το 2024.
Το Star+, που είναι υποπροϊόν της «ναυαρχίδας» streaming της Disney, του Disney+, περιλαμβάνει πρότυπο περιεχόμενο από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, ενώ θα προβάλει και αθλητικά γεγονότα από το ESPN, καινούργιες διεθνείς παραγωγές της Disney, κωμωδίες από την 20th Television και άλλα προγράμματα, που θα αρχίσουν να εμπλουτίζουν το μενού του Star+