Μία έρευνα του Bloomberg με τη συμμετοχή 45 μεγάλων επιχειρήσεων σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία δείχνει πως το 84% από αυτές σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδα τους για επιχειρηματικά ταξίδια μετά την πανδημία.
Όπως αναφέρεται, ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων μειώνουν τα σχετικά κονδύλια από 20% έως 40%, με τις δύο στις τρεις εταιρείες να μειώνουν επίσης τα πρόσωπο με πρόσωπο meetings, με προσωπικό και πελάτες.
Η ευκολία και η αποτελεσματικότητα των «ηλεκτρονικών συναντήσεων» μέσω κάμερας έχουν μειώσει τόσο τα κόστη, όσο και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, οι οποίοι αναφέρονται ως οι βασικοί λόγοι πίσω από τις μειώσεις των δια ζώσεις συναντήσεων.
Οι λόγοι που οι εταιρείες πραγματοποιούν επιχειρηματικά ταξίδια είναι πολλοί και μπορεί να αφορούν, την εξέλιξη της εταιρείας, την υποστήριξη πελατών σε εμπορικά shows, συνέδρια και συναντήσεις με προσωπικό που εργάζεται σε υποκαταστήματα ή εκτός έδρας. Από αυτά, τα ταξίδια για «δραστηριότητες» που αφορούν την εσωτερική λειτουργία μιας επιχείρησης κινδυνεύουν περισσότερο να «κοπούν», καθώς δεν επηρεάζουν τις σχέσεις εταιρείας - πελάτη.
Σύμφωνα με το Διεθνή Σύνδεσμο Επιχειρηματικών Ταξιδίων, τα έξοδα για εταιρικά ταξίδια θα μπορούσαν να «πέσουν» στα 1,24 τρισ. δολάρια μέχρι το 2024, από το προ - πανδημικό επίπεδο των 1,43 τρισ. δολαρίων.
... με πολλές εταιρείες να μειώνουν τον προϋπολογισμό τους για τα εταιρικά ταξίδια μέχρι και 30%.