Το Σεπτέμβριο του 2020 οι τρεις συνιδρυτές της Mdada, με έδρα τη Σιγκαπούρη, έκαναν το πρώτο τους livestream μέσω Facebook για να πουλήσουν προϊόντα. Μετά από ένα χρόνο «μετρούν» 371.087 δολάρια σε εβδομαδιαία έσοδα και τα συνολικά τους έσοδα για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 30/09 έφτασαν τα 15 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με έναν εκ των ιδρυτών, «το μυστικό είναι η ψυχαγωγία». «Πρέπει να έχεις προγραμματίσει ένα σόου, γιατί δεν είναι απλώς πώληση, είναι 'info-tainment'» αναφέρει ο Pornsak Prajakwit.
Το πιο ακριβό προϊόν που έχει πουλήσει μέχρι στιγμής η Mdada μέσω livestream ήταν ένα ρολόι Rolex Daytona Green Dial αξίας 120.000 δολαρίων.
Σήμερα, η Mdada έχει 5 εκατομμύρια livestream προβολές με περισσότερους από 28.000 ακόλουθους στο Facebook, ενώ η εταιρεία έχει προσλάβει περισσότερους από 30 νέους εργαζόμενους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ολοένα και περισσότερες εταιρείες στρέφονταν στην στρατηγική των livestream για να προσεγγίσουν πελάτες / καταναλωτές εξ αποστάσεως.
Η εταιρεία από την Σιγκαπούρη έκανε το πρώτο της βήμα στην αγορά της ΕΕ τον Οκτώβριο, με την Mdada Travelogue η οποία πραγματοποιεί livestream «εκδηλώσεις» καθώς η ομάδα της εταιρείας ταξιδεύει στην Ευρώπη και συστήνει στο ασιατικό κοινό τα ευρωπαϊκά προϊόντα.