Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
Η Σήραγγα Παναγοπούλας εντάσσεται στο έργο υποδομής για διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος και κατατάσσεται στις 5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, καθώς το μήκος της ανέρχεται σε 4,8 χλμ.
Στόχος του έργου είναι η μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας με το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.