Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα καταστήματα της Holland & Barrett στην Ελλάδα, μετά τη στρατηγική συνεργασία του Ομίλου Fourlis με τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, σε ό,τι αφορά τον κλάδο Health & Wellness.
Η συνεργασία με τη βρετανική αλυσίδα εξασφαλίζει το εισιτήριο εισόδου της Fourlis στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των προϊόντων υγείας και ευεξίας, αποτελώντας ταυτόχρονα την αφετηρία για την έναρξη της τρίτης κατά σειρά δραστηριότητας λιανικής για τον Όμιλο.
Η Fourlis είχε από καιρό εκφράσει την πρόθεσή της να εισέλθει και σε νέο τομέα της λιανικής (πέραν του οικιακού εξοπλισμού και επίπλων - ΙΚΕΑ και των αθλητικών ειδών - Intersport & The Athlete's Foot), με τα «αποκαλυπτήρια» να λαμβάνουν χώρα τελικά το απόγευμα της Τετάρτης.
Πού, πώς και πότε θα ανοίξουν τα πρώτα φυσικά καταστήματα
Μέσω της συνεργασίας με τη Holland & Barrett, στόχος της Fourlis είναι να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας, σκοπεύοντας να αναπτύξει σε βάθος χρόνου ένα δίκτυο 120 φυσικών καταστημάτων στις αγορές της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας μέσω μιας Omnichannel στρατηγικής. Όπως αποκαλύπτει στο insider.gr o οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, Γιώργος Αλεβίζος, από το στόχο για τα 120 καταστήματα, τα 40 προβλέπεται να ανοίξουν στην Ελλάδα, τα 60 στη Ρουμανία και τα υπόλοιπα 20 στη Βουλγαρία.
Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων θα γίνει με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise). Η αρχή θα γίνει από την Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα θα αρχίσει να «τρέχει» και το ηλεκτρονικό κατάστημα Holland & Barrett. Σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο, τα φυσικά καταστήματα θα είναι μικρής έκτασης, αφού δεν θα ξεπερνούν τα 150 τμ, ενώ θα λειτουργούν με μίσθωση.
«Με την είσοδό μας στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας διεκδικούμε μερίδιο αγοράς σε διψήφιο ποσοστό από μια ‘πίτα’ συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ», εξηγεί ο κ. Αλεβίζος.
Καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές για τον καταναλωτή
«Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τον Όμιλό μας καθώς ξεκινάμε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους λιανικής. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η νέα μας δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Holland & Barrett, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής της Ευρώπης στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας. Το κοινό μας όραμα θα φέρει στον καταναλωτή καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου Omnichannel φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακών πωλήσεων», σχολίασε ο πρόεδρος του Ομίλου, Βασίλης Φoυρλής, κατά τα αποκαλυπτήρια της στρατηγικής συνεργασίας.
«Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο το δουλεύουμε εδώ και τρία χρόνια, το οποίο ωστόσο φρέναρε λόγω της πανδημίας», είχε δηλώσει - στα μέσα Δεκεμβρίου - ο κ. Φουρλής, ερωτηθείς για το νέο εγχείρημα του Ομίλου στο πλαίσιο των εγκαινίων του νέου καταστήματος ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» στο The Mall Athens.
Ο Βρετανός partner
Η Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 από τους Alfred Slapps Barrett και Major William Holland.
Για περισσότερα από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για τα προϊόντα ευεξίας που προσφέρει, όπως καινοτόμες βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, αθλητικά συμπληρώματα, εξειδικευμένη διατροφή, φυσικά και οργανικά καλλυντικά.
Διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή στον καταναλωτή, καλύπτοντας κάθε προσωπική του ανάγκη.