Μεγαλύτερες των αναμενόμενων απώλειες και ραγδαία πτώση των πωλήσεων ανακοίνωσε για το τρίμηνο η Peloton καθώς τα αποθέματα συσσωρεύονται στις αποθήκες και η εταιρεία «στερεύει» από μετρητά.
Οι απώλειες της Peloton διευρύνθηκαν το τρίμηνο στα 757,1 εκατ. δολάρια, ή 2,27 δολάρια ανά μετοχή, από καθαρή ζημιά 8,6 εκατ. δολαρίων, ή 3 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα. Αυτό ήταν μεγαλύτερο μέγεθος από την απώλεια ανά μετοχή των 83 σεντς που ανέμεναν οι αναλυτές.
Τα έσοδα μειώθηκαν στα 964,3 εκατ. δολάρια από 1,26 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα, «χάνοντας» τις προσδοκίες για 972,9 εκατ. δολάρια.
Ο κατασκευαστής εξοπλισμού γυμναστικής ανακοίνωσε επίσης αδύναμες προοπτικές πωλήσεων για το δ’ τρίμηνο, επικαλούμενος την χαμηλότερη ζήτηση.
Η εταιρεία αναμένει ότι οι προγραμματισμένες αυξήσεις των τιμών των υπηρεσιών της μπορεί να οδηγήσουν ορισμένους χρήστες να ακυρώσουν τις μηνιαίες συνδρομές τους.
Τα υπερβολικά αποθέματα στις αποθήκες της Peloton ανάγκασαν την εταιρεία να επανεξετάσει την κεφαλαιακή της δομή, δήλωσε ο CEO Μπάρι Μακάρθι σε επιστολή του προς τους μετόχους, σύμφωνα με το CNBC.
H Peloton ολοκλήρωσε το τρίμηνο με «ισχνή κεφαλαιοποίηση» με 879 εκατ. δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών, προσέθεσε.
Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η εταιρεία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα υπέγραψε μια δεσμευτική επιστολή με την JPMorgan και τη Goldman Sachs για τον δανεισμό 750 εκατ. δολαρίων σε πενταετές χρέος, σύμφωνα με τον ίδιο. Οι δύο τράπεζες ηγήθηκαν της IPO της Peloton το 2019.
Ο Μακάρθι είπε ότι επικεντρώνεται στη σταθεροποίηση των ταμειακών ροών της Peloton, στο να προσλάβει τα σωστά άτομα στους σωστούς ρόλους και να αναπτύξει ξανά την επιχείρηση. Η αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές αποτελεί κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής του Μακάρθι, κάτι που αντλεί από τις προηγούμενες εμπειρίες του στο Spotify και στο Netflix.
Συμπλήρωσε επίσης ότι η Peloton θα πουλάει σύντομα τα προϊόντα της μέσω τρίτων, εμπόρων λιανικής, ένα βήμα που η εταιρεία δεν έχει κάνει στο παρελθόν.