Η σταθερότητα και η ομαλή λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων και όχι η ζήτηση οχημάτων αποτελούν την μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της κινεζικής Nio.
Μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC, ο William Li υπογράμμισε πως ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος με μία σειρά σημαντικών προκλήσεων, ωστόσο στάθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της ομαλότητας στις αλυσίδες εφοδιασμού, οι οποίες τα προηγούμενα χρόνια διαταράχθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού.
Ο CEO του κινεζικού κολοσσού των ηλεκτρικών οχημάτων, στη συνέχεια, επισήμανε πως η κινεζική αγορά συνεχίζει να βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης από τα σημαντικά προβλήματα που δημιούργησε το νέο κύμα covid που πλήττει τους τελευταίους μήνες την πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο, ενώ τόνισε πως η κινεζική εταιρεία αναγκάστηκε να προχωρήσει σε αύξηση των τελικών της τιμών ώστε να αντισταθμίσει τις αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών και των εξόδων για την παράδοση των οχημάτων της.
Παράλληλα, ο Li ανέφερε πως παρά την αναγκαστική προσωρινή αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας σε ορισμένες μονάδες της Nio εξαιτίας των προβλημάτων που προκαλούσαν στην προμήθεια ανταλλακτικών τα δρακόντεια μέτρα της κινεζικής κυβέρνησης, πλέον η παραγωγική διαδικασία της Nio συνεχίζεται κανονικά, με όλες τις μονάδες που διατηρεί στην Κίνα να λειτουργούν σε πλήρη κλίμακα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio εκτίμησε ακόμα πως η ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ακόμα και σε ενδεχόμενη διακοπή των επιδοτήσεων που δίνει στους πολίτες η κυβέρνηση της χώρας.
Σημειώνεται πως η Nio παρέδωσε τον Απρίλιο περίπου 5.000 οχήματα περισσότερα σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021, ωστόσο οι παραδόσεις οχημάτων ήταν χαμηλότερες κατά 10.000 σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.