L’Oréal Hellas: Δυναμική η ανάπτυξη της αγοράς ομορφιάς – Τα σχέδια για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στα κτήριά της

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
L’Oréal Hellas: Δυναμική η ανάπτυξη της αγοράς ομορφιάς – Τα σχέδια για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στα κτήριά της
Σε φάση αδειοδότησης η εταιρεία για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε Νέα Ιωνία και Αυλώνα. Οι στόχοι για βιωσιμότητα και οι επενδύσεις σε «πράσινες» εγκαταστάσεις.

Πιο ισχυρή από ποτέ χαρακτήρισε τη διάθεση του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα ομορφιάς ο Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas, Alex Davison, κάνοντας λόγο για έναν κλάδο που βρίσκεται σε δυναμική ανάπτυξη.

Μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας σε εκδήλωση της εταιρείας για τα αποτελέσματα και τις δεσμεύσεις της για το πρόγραμμα βιωσιμότητας που αναπτύσσει, ο Davison εξήγησε πως μετά το αρχικό σοκ της πανδημίας η βιομηχανία της ομορφιάς αποκτά συνεχώς θετικό momentum, ενώ σε ό,τι αφορά την τρέχουσα αρνητική συγκυρία, στη σκιά των έντονων πληθωριστικών πιέσεων που επηρεάζουν το σύνολο της επιχειρηματικότητας, η L’Oréal Hellas προσπαθεί να διαχειριστεί τη νέα κατάσταση.

Η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε Νέα Ιωνία και Αυλώνα

Όπως αποκάλυψε ο Φίλιππος Μιχόπουλος, υπεύθυνος του προγράμματος L'Oréal For the Future - πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας για τη δεκαετία 2021-2030 – η L’Oréal Hellas δρομολογεί ήδη την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στα κεντρικά της γραφεία, αλλά και στο κέντρο διανομών της, επεκτείνοντας κι άλλο τη λίστα των εταιρειών που στρέφονται στη λύση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.

«Τώρα βρισκόμαστε στο στάδιο της αδειοδότησης», σημείωσε ο κ. Μιχόπουλος για να εξηγήσει πως στη στέγη των γραφείων στη Νέα Ιωνία προβλέπεται εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάνελ δυναμικότητας 25-26 κιλοβάτ, ενώ για το κέντρο διανομής στον Αυλώνα η δυναμικότητα θα είναι της τάξης των 270 κιλοβάτ.

Για τον ισχυρό «παίκτη» της βιομηχανίας καλλυντικών, οι στόχοι για το πρόγραμμα βιωσιμότητας είναι φιλόδοξοι αλλά όχι άπιαστοι. «Πλέον κάνουμε χρήση μόνο πράσινης ενέργειας σε όλες μας τις εγκαταστάσεις, ενώ πετυχαίνουμε πολύ νωρίτερα τους στόχους μας για την ουδετερότητα του άνθρακα», πρόσθεσε ο κ. Μιχόπουλος για να συμπληρώσει πως «η κυκλική οικονομία και η ανάπτυξη κουλτούρας για τη βιοποικιλότητα αποτελούν βασικές προτεραιότητες για τη L’Oréal Hellas».

Όπως εξήγησε στη συνέχεια ο υπεύθυνος του προγράμματος L'Oréal For the Future, πλέον κάθε νέο κατάστημα της εταιρείας θα είναι οικολογικά σχεδιασμένο, ενώ στόχος είναι μέχρι το 2023 το 50% των μεγάλων εγκαταστάσεων της L’Oréal στην Ελλάδα να έχει θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα της αντίστοιχης περιοχής, είτε πρόκειται για τα κεντρικά γραφεία στη Νέα Ιωνία, είτε για το κέντρο διανομών στον Αυλώνα.

Στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας είναι ο κατά 100% οικολογικός σχεδιασμός των προθηκών που χρησιμοποιεί ως το 2023, εγχείρημα αρκετά φιλόδοξο αν αναλογιστεί κανείς ότι περί η εταιρεία κάνει χρήση περί των 50.000 προθηκών σε ετήσια βάση. Ένας οικολογικός σχεδιασμός που θα περιλαμβάνει πιστοποιημένο χαρτί και ξύλο, με στόχο την ελαχιστοποίηση αρχικά και την πλήρη κατάργηση σε δευτερεύοντα χρόνο της χρήσης πλαστικού. Σε πρώτη φάση ο στόχος προβλέπει μείωση του πλαστικού στα υλικά συσκευασίας της εταιρείας τουλάχιστον κατά 30% ως το 2023 σε σχέση με το 2020, καθώς και διαχείριση του τέλους της ζωής των υλικών.

Κίνηση ορόσημο για την εταιρεία ήταν η απόφαση να προχωρήσει στη δημιουργία ενός «πράσινου δώματος» στη στέγη του κτηρίου της στη Νέα Ιωνία – έκτασης περί τα 600 τμ – το οποίο περιλαμβάνει πληθώρα φυτεύσεων και στοχεύει να αποτελέσει έναν μικρό, αλλά θαυματουργό «πνεύμονα πρασίνου» στην περιοχή με πολλαπλά οφέλη για όλους.

Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες για τον οικολογικό σχεδιασμό

Η L’Oréal Hellas έχει πλέον υιοθετήσει πέντε «χρυσούς» κανόνες σε ό,τι αφορά τον οικολογικό σχεδιασμό των προθηκών σε όλα τα σημεία πώλησης – υπολογίζονται περί τα 10.000 ανά την Ελλάδα - οι οποίοι περιλαμβάνουν:

  • χρήση αποκλειστικά πιστοποιημένων κατά FSC ή PEFC χαρτιών, χαρτονιών, ξύλου (υπεύθυνη διαχείριση δασών).
  • χρήση ανακυκλωμένων ή ανανεώσιμων υλικών.
  • βελτίωση του βάρους και του όγκου, διατηρώντας τη συνολική τεχνική απόδοση με παράλληλη ελαχιστοποίηση των αποβλήτων παραγωγής σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.
  • απαγόρευση της χρήσης μπαταριών, ηλεκτρονικών στοιχείων και μαγνητών, σε ό,τι αφορά τα προσωρινά υλικά σημείων πώλησης (προθήκες), ενώ για τα μόνιμα υλικά αν υπάρχει φωτισμός, τότε γίνεται υποχρεωτική χρήση LED.
  • στις μικτές κατασκευές από διάφορα υλικά η εταιρεία περιορίζει τον αριθμό των ρητινών πλαστικού που χρησιμοποιεί (το πολύ τρεις ανά τεμάχιο υλικού), διαφορετικά τα μέρη πρέπει να είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει τον εύκολο διαχωρισμό τους για ανακύκλωση.

Οι τρεις πυλώνες στρατηγικής

Η στρατηγική της L’Oréal στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης βασίζεται σε τρεις πυλώνες, με μετρήσιμους, χρονικά δεσμευμένους στόχους μείωσης των επιπτώσεων που θα επιτευχθούν έως το 2030. Όπως εξήγησε χαρακτηριστικά ο Alex Davison:

  1. «Μετασχηματιζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι οι δραστηριότητές μας σέβονται τα όρια του πλανήτη.
  2. Ενισχύουμε το επιχειρηματικό μας οικοσύστημα, βοηθώντας το να μεταβεί σε έναν πιο βιώσιμο κόσμο.
  3. Βοηθάμε στην αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων, υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες».

Η ιστορία του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα ξεκίνησε το μακρινό 1937, όταν τα πρώτα προϊόντα L’Oréal κυκλοφόρησαν στην αγορά, μέσα από επιλεκτική διανομή, ενώ η L’Oréal Hellas, θυγατρική του ομίλου, βρίσκεται στην Αθήνα από το 1970, εκπροσωπώντας 28 μάρκες και απασχολώντας σήμερα κοντά στους 700 εργαζόμενους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Οι άμυνες των επιχειρήσεων για τη μείωση του ενεργειακού κόστους 

Τράπεζες: Τι σηματοδοτεί το deal Alpha Bank – Nexi στην αγορά των ψηφιακών πληρωμών

Ελληνικό: Πώς η Lamda «έχτισε άμυνες - θεμέλια» για το «χωρίς προηγούμενο» (στην Ελλάδα) project

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider