ProfitLevel: Πού να επενδύσει κάποιος στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ProfitLevel: Πού να επενδύσει κάποιος στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
Δεν είναι εύκολο να διατηρηθεί μια θετική αναπτυξιακή τάση, ωστόσο σύμφωνα με έρευνα της ProfitLevel αναμένεται ότι το 2022 η αξία αυτού του τμήματος, σε βάση εσόδων, θα μπορούσε να φτάσει τα 2,9 τρισ. δολάρια.

Οι σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πολλά εμπόδια εδώ και πολύ καιρό. Εκτός από την έναρξη της παραγωγής φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων σήμερα, οι διαδικασίες τους επιβαρύνονται από την έλλειψη εξαρτημάτων που απαιτούνται για την παραγωγή, τον υψηλό πληθωρισμό και τους περιορισμούς της πανδημίας του κορονοϊού.

Δεν είναι εύκολο να διατηρηθεί μια θετική αναπτυξιακή τάση, ωστόσο σύμφωνα με έρευνα της ProfitLevel αναμένεται ότι το 2022 η αξία αυτού του τμήματος, σε βάση εσόδων, θα μπορούσε να φτάσει τα 2,9 τρισ. δολάρια. Μέχρι το τέλος του 2022, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να αναπτυχθεί περισσότερο από 3%.

Ford Motor

Το τελευταίο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που κυκλοφόρησε στην αγορά είναι το F-150 Raptor R, ένα off-road pickup truck υψηλών επιδόσεων. Η τιμή θα ξεκινά από τα 109.145 δολάρια και η παραγωγή θα ξεκινήσει το φθινόπωρο στο εργοστάσιο φορτηγών της Ford στο Dearborn στο Μίσιγκαν. Η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε σχεδόν κατά 2% μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου*.

Volvo

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε υψηλότερη από την αναμενόμενη αύξηση κερδών την τελευταία περίοδο. Αυτό οφείλεται στην έντονη ζήτηση για τα φορτηγά της, αλλά από την άλλη, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει και σοβαρά προβλήματα. Η εταιρεία εξακολουθεί να πλήττεται από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, καθώς και από τη χαμηλή ικανότητα αποστολής, το υψηλό κόστος υλικών, τις στρατιωτικές συγκρούσεις και τις απολύσεις στη Ρωσία. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στον κατασκευαστή φορτηγών, κατασκευαστικών μηχανών, λεωφορείων και κινητήρων αυξήθηκαν στα 13,75 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) από 9,73 δισεκατομμύρια έναν χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τα 12,17 δισεκατομμύρια κορώνες που είδαν οι αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv.

Toyota Motor Corporation and Nissan Motor Co.

Δύο ακόμα σημαντικοί παίκτες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια πιθανή επένδυση. Παρά το γεγονός ότι η Toyota ανέφερε μείωση του όγκου πωλήσεων τον Ιούνιο στις ΗΠΑ και πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει ελλείψεις αποθεμάτων, κατάφερε να παρουσιάσει με επιτυχία νέα προϊόντα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Toyota bZ4X και το υβριδικό Tundra. Στο μέλλον, οι πελάτες της μπορούν να περιμένουν περισσότερα προϊόντα που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το τέλος του 2022. Οι ενέργειες της Nissan προσελκύουν επίσης την προσοχή. Η τελευταία παρουσίασε πρόσφατα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan Sakura στην Ιαπωνία. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία και η τιμή του είναι κάτι παραπάνω από προσιτή, ξεκινώντας από τα 14.000 δολάρια. Υπάρχουν περισσότερες επενδυτικές ευκαιρίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, η τελική επιλογή εξαρτάται από την προτίμηση του επενδυτή.

*Οι προηγούμενες αποδόσεις δεν διασφαλίζουν τα μελλοντικά αποτελέσματα.

[1] Οι μελλοντικές δηλώσεις βασίζονται σε υποθέσεις και τρέχουσες προσδοκίες, οι οποίες μπορεί να είναι ανακριβείς ή στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον, το οποίο μπορεί να αλλάξει. Τέτοιες δηλώσεις δεν αποτελούν εγγύηση για μελλοντική απόδοση. Περιλαμβάνουν κινδύνους και άλλες αβεβαιότητες που είναι δύσκολο να προβλεφθούν. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν ουσιαστικά από αυτά που εκφράζονται ή υπονοούνται σε οποιεσδήποτε μελλοντικές δηλώσεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Πάτρα – Πύργος»: «Κλείδωσε» η χρηματοδότηση για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας του αυτοκινητόδρομου

Με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα λειτουργεί το ελληνικό Δημόσιο

Intralot: Καλύφθηκε πλήρως η ΑΜΚ με 129,22 εκατ. ευρώ -Νέος στρατηγικός επενδυτής η Standard General

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider