Κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα έσοδα της New York Times στο γ' τρίμηνο, κυρίως εξαιτίας της μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης εκ μέρους των επιχειρήσεων, στην σκιά των φόβων για ύφεση.
Πιο αναλυτικά, τα καθαρά κέρδη του δημοσιογραφικού οργανισμού ανήλθαν στα 36,62 εκατ. δολάρια ή 0,22 δολάρια/μετοχή στο τρίτο τρίμηνο, έναντι των 54,66 εκατ. δολαρίων ή 33 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Την ίδια στιγμή, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7,6% στα 547,7 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 548,6 εκατ. δολάρια. Τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση των Times αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο γ' τρίμηνο.
Τα άσχημα αποτελέσματα από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Meta Platforms και η μητρική της Google, Alphabet, έχει ρίξει σκιά στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να περιορίζουν τις δαπάνες και να μειώνουν το κόστος για να αντιμετωπίσουν τον υψηλότερο πληθωρισμό των δεκαετιών.