Αύξηση εσόδων κατέγραψε η Burberry για το οικονομικό εξάμηνο που ολοκληρώθηκε στο τέλος του Σεπτέμβριο, με το βρετανικό οίκο πολυτελών προϊόντων να αναφέρει πως ωφελήθηκε από την άνοδο του δολαρίου και τις αγορές που έκαναν οι Αμερικανοί τουρίστες στην Ευρώπη.
Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις έφτασαν τα 1,35 δισ. στερλίνες έναντι 1,21 δισ. στερλινών στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της εταιρείας ανέμεναν έσοδα 1,32 δισ. στερλίνες.
Τα προ φόρων κέρδη της Burberry έφτασαν τα 251 εκατ. στερλίνες από 191,2 εκατ. στερλίνες το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε τη διανομή μερίσματος 16,5 πενών ανά μετοχή έναντι 11,6 πενών το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Ακόμα, η Burberry στοχεύει σε διπλασιασμό των πωλήσεων δερμάτινων προϊόντων, παπουτσιών και γυναικείας ένδυσης σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο, μετέδωσε το Bloomberg. Επιπλέον, αναμένει έσοδα 4 δισ. στερλινών μεσοπρόθεσμα.