Ισχνή ανάπτυξη εμφάνισαν οι πωλήσεις της Burberry προς το τέλος του 2022, με τον βρετανικό οίκο πολυτελών προϊόντων να «πληγώνεται» από την κάμψη στην αγορά της Κίνας λόγω των αναταραχών που προκάλεσαν τα μέτρα για τον κορονοϊό στην ασιατική χώρα.
Σύμφωνα με την βρετανική εταιρεία, τα έσοδα για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου του 2022 έφτασαν τα 756 εκατ. στερλίνες, έναντι 723 εκατ. στερλινών το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1% έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Burberry για άνοδο 2%, ενώ το προηγούμενο τρίμηνο είχαν αυξηθεί κατά 11%.
Οι πωλήσεις στην Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της Burberry, σημείωσαν πτώση 23%
Εκτός από την αγορά της Κίνας, οι συγκρίσιμες πωλήσεις παγκοσμίως ενισχύθηκαν κατά 11% σε ετήσιο επίπεδο.
Σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση της Burberry εμφανίζεται αισιόδοξη για την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων της, παρά «το δυσκολότερο μακροοικονομικό περιβάλλον».