Η Burberry σημείωσε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις το δ' τρίμηνο, καθώς επωφελήθηκε από την «μανία» των Κινέζων καταναλωτών μετά την λήξη της Zero Covid και των σκληρών lockdown και μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας.
Ειδικότερα, για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε την 1η Απριλίου, οι συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα του βρετανικού οίκου μόδας σημείωσαν άλμα 16%, μετά την οριακή άνοδο του γ' τριμήνου κατά 1%, ξεπερνώντας τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών για 14%. Χαρακτηριστικό είναι πως οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκαν κατά 13% σύμφωνα με το Reuters.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Βγάζω 100.000 ευρώ ετησίως και δουλεύω 8 ώρες την εβδομάδα» - Η λύση 24χρονης barista
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 790 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία ήταν επίσης καλύτερα από τις εκτιμήσεις. Ο Τζόναθαν Ακερόιντ,
Διευθύνων σύμβουλος της Burberry επεσήμανε πως η εταιρία θα συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι, ενώ στοχεύει να ενισχύσει τα κέρδη της πουλώντας περισσότερα αξεσουάρ και τσάντες μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, διατήρησε αμετάβλητο το guidance για τους μεσοπρόθεσμους στόχους της, τονίζοντας ότι «έχει υπόψη» το μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον.