Η Apple άνοιξε ένα online store στην κινεζική πλατφόρμα WeChat, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη η τελευταία, σε ένα βήμα επέκτασης των δραστηριοτήτων του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.
Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται πως οι χρήστες του WeChat μπορούν να αγοράζουν προϊόντα της Apple, όπως iPhones, iPads και Macs, μέσω της πλατφόρμας.
Η κίνηση της Apple έρχεται καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το WeChat και το Douyin της ByteDance, την κινεζική έκδοση του TikTok, για να κάνουν αγορές.
Εκτός από τα δικά της καταστήματα και την ιστοσελίδα της, η Apple λειτουργεί ήδη ένα κατάστημα στην ηλεκτρονική αγορά Tmall του ομίλου Alibaba, μετέδωσε το Reuters.
Η αγορά των κινητών στην Κίνα
Οι πωλήσεις smartphones στην Κίνα το α' τρίμηνο του 2023 μειώθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση, σημειώνοντας το χαμηλότερο ποσοστό πωλήσεων πρώτου τριμήνου για τη χώρα από το 2014, σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint Research.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του τριμήνου η Apple κατέγραψε μερίδιο 19,9% στην κινεζική αγορά smartphones - το μεγαλύτερο από το 2014 - καθώς αύξησε τις πωλήσεις της κατά 6% σε ετήσια βάση σε μια φθίνουσα αγορά, ανέφερε η εταιρεία ερευνών.