Tο Twitter επιχείρησε να ανανεώσει την εικόνα του αυτήν την εβδομάδα, παρουσιάζοντας το νέο του λογότυπο, που δεν είναι άλλο από το γράμμα «Χ» που εδώ και λίγα 24ωρα, αντικατέστησε το γαλάζιο πτηνό που «τιτιβίζει».
Ωστόσο, όπως σημειώνει σε άρθρο του το Politico, αυτό το rebranding που επιχείρησε ο Έλον Μασκ θα μπορούσε να τον οδηγήσει σε νέους νομικούς μπελάδες, διότι οι παραλλαγές του γράμματος «Χ» έχουν ήδη κατοχυρωθεί ως trademark/εμπορικό σήμα από εταιρείες (Microsoft), αυτοκινητοβιομηχανίες (Honda), κολοσσούς της ένδυσης/υπόδησης (Adidas) και ροκ συγκροτήματα όπως είναι οι Metallica.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Έλον Μασκ εξηγεί γιατί αφαιρεί το διάσημο λογότυπο του Twitter
Υπάρχουν ήδη 262 διαφορετικά «X» καταχωρημένα ως εμπορικά σήματα στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), δίνοντας έτσι σε εταιρείες το αποκλειστικό δικαίωμα να χρησιμοποιούν διαφορετικές παραλλαγές του «X» σε διαφορετικά προϊόντα, υπηρεσίες κ.ά. Ωστόσο, προς το παρόν ούτε το Twitter ούτε ο Μασκ δεν φαίνεται να έχουν κατοχυρώσει το δικό τους «Χ» ως εμπορικό σήμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.