Η κινεζική ByteDance, ιδιοκτήτρια της γνωστής πλατφόρμας TikTok, ανακοίνωσε την Παρασκευή μια σειρά νέων χαρακτηριστικών για τους Ευρωπαίους χρήστες με στόχο τη βελτίωση της συμμόρφωσης με τους επερχόμενους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με τον νόμο της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) η ByteDance, η θυγατρική της Alphabet, Google, καθώς και άλλες μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες θα πρέπει να «περιπολούν» το παράνομο περιεχόμενο στις πλατφόρμες τους, να απαγορεύουν ορισμένες διαφημιστικές πρακτικές και να μοιράζονται δεδομένα με τις αρχές.
Την Παρασκευή, η εταιρεία αποκάλυψε νέα μέτρα που είχε λάβει για να συμμορφωθεί με την DSA: διευκολύνοντας τους Ευρωπαίους χρήστες να αναφέρουν παράνομο περιεχόμενο, επιτρέποντάς τους να απενεργοποιούν τις εξατομικευμένες συστάσεις για βίντεο και αφαιρώντας τη στοχευμένη διαφήμιση για χρήστες ηλικίας 13-17 ετών.
«Θα συνεχίσουμε όχι μόνο να εκπληρώνουμε τις κανονιστικές μας υποχρεώσεις, αλλά και να προσπαθούμε να θέτουμε νέα πρότυπα μέσω καινοτόμων λύσεων» ανακοίνωσε η ByteDance.